- 550 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
RAMAZAN YARDIMLARIMIZDA DİKKATLİ OLALIM
Bu mübarek Ramazan ayını idrak ederken yardıma muhtaç olanlarıda tabiki unutmuyoruz. Ama bu konuda oldukça hassas ve oldukça dikkat etmeliyiz.
Yardım paketlerimizi veya paralarımızı gerçek ihtiyaç sahiplerine ulaştırmak için elimizden gelen hassasiyeti lütfen gösterelim.
Özellikle ramazan aylarında aartan dilenci çokluğu gerçek ihtiyaç sahiplerinin rızıklarına mani oluyor.
Gerçek ihtiyaç sahibi fatma ninenin evinde torununa içirecek süt bulamazken duygu timsarı olan ne olduğu belirsiz dilenciler duygusal
Türk milletinin duygularını sömürmeye var güçleriyle devam ediyolar sabah gazetesi bu olaya 7 ağustos 2011 tarihinde geniş yer vermiştir Sabah gazetesi muhabiri Emir Somer İstanbulun çeşitli yerlerinde
95 dakika dilenci kılığında dilenerek dakikada 1 tl kazanmıştır yani 95 dakikada 95 tl işte bu yüzdendirki önce çevremizi gözetelim çevremizde yoksa iyi bi şekilde araştıralım unutmayınızki gerçek ihtiyaç sahibi dilenciler gibi sokağa dökülecek kadar
onursuz deyillerdir.Aç olsalar bile açız diyemezler oyüzden bu ramazan onlara mutlaka ulaşalım
not:dilenci kılığına giren muhabir Emir Somerin kazandığı 95 lira somali yardım kampanyasına aktarılmıştır.
saygı ve sevgilerimle
YORUMLAR
öncelilikle duyarlılığınız için çok teşekkür ederim günümüzde gerçekten yardıma muhtaç okadar çok kişi varki düşünüyoruzki hangisine verelim biz sadece kapımızın önünü süpürelim yetebildiğimiz kadarda toplumsal yardımlara küçükte olsa katkıda bulunalım sonrası allah kerimdir
sevgiyle kalın
Kutsal Kitabımızın ilk süresi olan ''Bakara''da ''El uzatanlara değil, ihtiyacı olanlara veriniz'' der. Hayatımda çok az dilenciye para vermişimdir, genellikle vermem; hele ki kucağında bebek-çocuk olanlara hiç vermem. Yaşlı ise, gerçekten gözle görülür sakatlığı olanlara dayanamaz veririm bir kaç kuruş...
Çöp toplayan yaşlı bir teyzeye vermiştim bir keresinde, çok şaşırmıştı ama ihtiyacı varmış ki almıştı uzattığım parayı... Çevremde tanıdığım fakir yok, yardım yapacağım zaman babama sorarım, o bilir ihtiyaç sahiplerini ve ulaştırır yardımımı... Onun dışında; LÖSEV, TEMA, Kızılay ve Diyanet Vakfı'nın yardım kapmapanyalarına katkıda bulunmaya çalışırım elimden geldiğince. Hayvan Hakları Federasyonunda temsilciyim aynı zamanda, sokak hayvanlarına da (onlar da Yüce Allah'ın yarattığı varlıklardır) elimden geldiğince yardım ederim. Eğitime çok önem vermeme rağmen şimdiye kadar sadece ''Haydi Kızlar Okula'' kampanyasına katkıda bulunmuştum ama bir vakfa üye olmayı düşünüyorum.
Bireysel yardımlarımız şüphesiz olacak ama kitlesel kampanyalara da güvenimiz ölçüsünde katkıda bulunmalıyız diye düşünüyorum...
Engelli vatandaşlarımız çok ihmal ediliyor mesela, tek başımıza onlara yeterli yardımda bulunmayız... Düşünsel engelli olmamak için, onlara yardımda bulunan derneklere de elimden geldiğince katkıda bulunurum.
İhtiyaç sahiplerine yardımım ulaşıyor mu? Ulaştırmayanlar Allah'tan bulur!!!