YANİ BAYRAMI MI BEKLEYECEĞİM...
Tabii yaş on sekizi geçmişya ne yapsan ayıp ne yapsan yüze çarpılacak...ee walla annem kusura bakmasın öff aman bakıyorsada baksın ben artık oyun oynamak için bayramı beklemeyeceğim beklememde yani...ewet yani bir ip atlamak için koca bir seneyi bitirmeyimi düşleyeceğim hayır efendim hiçte bile öyle yapamam...
Neymiş efendim ya komşu Adile Hanım görürse, ya helede o Besime Hanım görürse yedi aleme reklam etmezler mi...ya bırak etsinler ne diyecekler işte ’’falancanın kızı deli olmalı yaşından başından utanmadan kazık kadar kız çık sen sokakta lay lay lom oyna ayol ben size dememiş miydim bu kızda tuhaflık war bak nasıl çıktı dediğim ’’diyerek zaten şişman olan Besime daha bir şişecek we gelecek bir-iki görücüyede pek iyi olmayan şeyler söyleyecek...bırak söylesin bee annem ya, yani çokta umurumun köşesi...
Hayır hayır, ahanda burama kadar geldi yeter yahuu ben bayram mayram beklemem... yani bak çocuklar ne güzel oynuyorlar, kimden öğrendiler bu oyunları tabiikide bizden bak en yukarda Emine Teyzenin üçüzlerinden pembe giyinenin oynadığı oyun warya hıhh onu işte Seher uydurmuştu ama oyunda oyun haa...
Yahu annem bırak takma yaa,neresi ayıp,ayıbın yolu belli alıp başını gitmiş zaten durdura bilene aşk olsun...
YORUMLAR
Vallahi çok haklısınız,, ben bile bu yaşımda,, hay Allah,,, yani olgunluğu bir türlü kabul edemediğimden öyle dedim, yoksa geceleri saymazsak,, yaşım 21 :) çarpı 2 yani,,
insan olduğu değil,, hissettiği yaştadır,, ben ki, düğünlerde topal veya başka bir oyun havası çalsın,, patttt damakla gelinin yanında alırım soluğu,, tuhaf tuhaf baksalar da bana,, kim ya bu kaçkın türünden hal ve hareketlerde bulunrsalar da,, kapı gıcırtısına bile oynayan ben,, orda mı oynamıcam... gelsin de Oğuz Yılmaz'a ders vereyim oyun mevzuundaa..
Bir tek zeybek miydi neydi, halk oyunları işte onları bilmem,,
Nasıl içimden geliyorsa öyle oynarım,,, Kalecilik yaparım sahada,, Manyak gibi bir o yana bir bu yana zıplarım.. iyi spor oluyor,, şimdi para verip spor salonlarına mı gidelim yani,,
ip atlarım desem yalan olur, eskiden atlardım.,, şimdi ip ayağıma falan dolanıyor,,
biraz daha uzatsam,, sizin yazınızın yerini alacak,,
bu yorumu burda keseyim en iyisi,,
güzeldi yazınız,,,
sevdimmm,,,