....
......
YORUMLAR
Canım abim muhteşem bir anıydı yüreğine sağlıkellerin dert görmesin gözlerin asla bozulmasın canım abim yazınızı okuyorken kah ağladım kah güldüm çünkü ben sizleri ve esprili sözlerinizi çok özledimmmmmmmmmm Yozgat etkinliğine gelemediğim için ayrıca çok üzgünüm Tacettin abimin ailesine geçmiş olsun ayrıca Tacettin abime çok üzülüyorum halbuki bu genç yaşında nasıl uyuya kalır vay abim vay be:)))))ama İzmirde güzeldir değişiklik yapmış oldu saygılarım ve selamlarımla allaha emanet olunuz
Şiir etinlikleri...Anadolumuzun halk koka kentlerinde, halk edebiyatı faaliyetleri.Yozgat'ta, Giresun'da, Gümüşane'de, Kırıkkale'de. Datça'da...Sponsor cimrilikleri yüzüden birçok eksiklerine rağmen dernekler, kültür merkezleri, belediyeler ve vakıflar, karıca kararınca katkılarıyla anma ve etkinlik şeklinde şiirimize hiç de yadırganamayacak katkılar veriyorlar, neme lazım... Tacettin bey ve Bedri beyin dostluklarını biliyordum da, sizin de onların dostu olduğunuzu bu yazı vesilesiyle öğrenmiş oldum; kıskanılacak dostlukar hepimizin başına... YAZINIZIN USTACA YAZILIŞI VE KEYİFLE OKUNUŞU TAKTİRE ŞAYANDI. SAYGILARIMLA.
Toynak gardaşımın bu yazısına yorum yazanlar ve yazacak olanlar bu yazımı mutlaka okusunlar....
Yengem bana İzmirden telefon etti;
" Kardeşim. Hayırdır? Bir Yozgat gezisi varmış. Sende gidiyormuşsun. Doğrumu ?
Bu Yozgat'ta nereden çıktı? Evde ekmek yok.Peynir yok.
Seninde ondan farkın yok...
Gidipte Yozgatlarda gönül mü eğlendireceksiniz?
Ablamı hem çok severim. Hemde çok korkarım.
" Yok abla ben gitmiyorum.Yozgata harcıyacağım parayla evime bir şeyler alırım"
Dedim.
Yozgata gitmekten vaz geçtim. Zaten ablamda Tacoya izin vermiyordu...
Sonra Taco aradı;
" Gardaş seni dışardan arıyorum. Bu telefondan ablanın haberi yok. Benim bir karızmam var. Karizmayı çizdirmiyelim.
Bende yalan çok.Ben ablanın ayağı kırıldı.Gidemiyorum diyeceğim. Sende benden yana ol."
Onada "Peki" dedim.
Yani kırık olayı hikaye...
Yani gerçek bu sevgili dostlar...
( Tabi ki gerçek değil.Benimde yalan söyleme hakkım yok mu? Hep doğrucu Davut olacak değilim ya...)
Ama şu bir gerçek...
Toynak benim canım ciğerim. Taco onun KDV si bile olamaz...
Selam ve sevgilerimle....
Ohh...maşallah, biz seni hasta bilelim, sen İstanbul Yozgat gez dur
bir de şiir yazı fırtınası ki , durulmuyor önünde
Ben bu durumda Tacettin dosttan yanayım kusura bakma, faydalı işler yapmış. Hem hastalıkta sağlıkta değil midir bu işler?
sahaf tarafından 8/4/2011 12:24:48 AM zamanında düzenlenmiştir.
İşte kadınların ahı böyle çıkar dermişim.Siz hanımları kızdırırsanız böyle olur işte. Çok güldüm okurken valla abi. Benim eşimde İstanbul' dan Bolu ' ya gelirken Ankara gişelerinde uyanmıştı bir kez. Çok güzeldi. İyi ki varsınız siz üçünüz. Sevgi ve saygılarımla abim.( Abi darılma ama Tacettişn abiyle telefonda görüşmüştüm hanıma bakıyorum demişti. Ki bakmıştır da. Gülümsettin yine. İyi ki varsın. :)))) )
Nermin Kaçar tarafından 8/4/2011 12:32:29 AM zamanında düzenlenmiştir.