- 1322 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
O Gelene Kadar Sevmemeli,Sevmemeli İşte !
Şu insanları anlamak zor...Yetmiyor bir kişiye adamak hayatını, yetmiyor bir kişinin elinden tutmak,ona sımsıkı sarılmak, hep daha fazlasını istiyorlar, hep daha fazlasını...
Birde aşk’a sitem edişleri yokmu ! gelde sayma varolan bütün hakaretleri... Zormu bu kadar kurallarına uymak aşkın ? Ne olurdu kullanmasalar oyuncak gibi ? Bu kadar basitmi insanların duyguları ? Üzmek bu kadarmı yerlerde ? Değermi küçüçük kalbi üzmeye...
Aşk basit değildir o kadar, Aşk’ı basitleştiren insanlardır aslında. Hani sensiz yaşayamam deyipte 1 saat sonra başkasının kollarına gidenler varya, en basiti onlar işte... Aslında bi türlü anlayamadığım ve asla anlayamayacağım, tahmin edebiliyorum sadece mutluluk fazla gelince,çok sevilince böyle oluyor ama eski aşkları istiyorum ben. "Gerçek" Olanı... Hani bugünkü her hali "YALAN" olanı değil... En temiziyle, en güzeliyle,bir kişiye bin yıl harcadıkları aşk’ları..
Varmıdır sahiden ? Kalmışmıdır biyerlerde böyleleri ? O gelene kadar sevmemeli...
Sevmemeli iştee..
Sabiha ÇITIR. ]
YORUMLAR
TARİFİ İMKANSIZDIR AŞKIN USLUBUNUZLA BUNU İFADE ETMEYE ÇALIŞMIŞSSINIZ BENCE İYİDE YAPMIŞSSINIZ FARKLI MEKANLARDA FARKLI ZAMANLARDA OLSAKTA AŞK A BELKİDE FARKINDA OLMADAN AYNI PENCEREDEN BAKTIĞIMIZA TANIKLIK ETTİM SATIRLARINIZDA MİSAFİR OLDUĞUM DEMLERDE EVET NE OLURSA OLSUN AŞK YAŞANMALI VE HAKETTİĞİMİZ BİR AŞKIN KIYISINDA DURABİLMELİYİZ O VAKİT GELDİĞİNDE....HANGİMİZ BİR AŞKIN KIYISINDA DEĞİLİZ VE HANGİMİZİN BAĞIMSIZ GÖKYÜZÜ..
geldiğinde ''o'' olduğuna nasıl emin olacan ?.. eğer öyle birini bulmak istiyorsan bunu gerçek dünya denilen yerde bulamazsın. ayrıca şükret haline;ben senin tam istediğin gibi birini değil,en istenmeyecek olanı bile bulamadım.keşke çirkin biri olsaydım.nedenim olurdu o zaman.neden hiç sevgilim olmadı sorusunun nedeni olurdu çünkü.sadist birileri var sanki.insan üstü varlıklar veya normalinden çok zeki insanlar.insanların düşüncelerini okuyup onları yönetebilecek kadar,zamanı geri veya ileri saracak kadar,bir insanı öldürüp öldürüp diriltebilecek kadar zeki.kişi sırf acı çeksin diye hayatı boyunca ne bir kız arkadaşı ne bir sevgilisi olmamasını sağlayacak kadar...gördünmü bak; çirkin olsaydım bu kadar paranoyam olmazdı.çirkinim bu yüzden olmadı derdim konu kapanırdı.