- 924 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SÖZ UÇAR YAZI KALIR
Bazı önemli gördüğüm yazı ve evrakı toplasam da iyi bir arşivci sayılmam.
Bugüne kadar yazdıklarımı derli toplu bir yerde biriktirmeyi başaramadım. Yazdığım birçok yazı sağda solda dağınık bir vaziyette duruyor. Aradığım zaman bulmakta güçlük çekiyorum.
Bu eksikliğimi giderebilmek için bir karar aldım ve uygulamaya başladım.
Aldığım karar şu; Bundan böyle yazdıklarımı bir ciltte toplayacağım ve kütüphanemin bir köşesinde muhafaza edeceğim.
Zamanımız bilgisayar çağı olsa da, zaman zaman bilgisayarım kötü niyetli kişilerin saldırısına uğradı ve bilgisayarıma yüklediğim yazılarım kayboldu. Allahtan birçoğunun, kâğıda yazılmış kopyaları elimde olduğu için hemen hepsini yeniden toplayabildim.
Ne demiş atalarımız; “ Söz uçar Yazı kalır.”
Bazen sanal ortama yazdıklarınız da uçuyor.
Ben, bu deyişe uyarak yazılarımı senelik ciltler halinde bir araya getirip saklayacağım.
Bu hazırladığım ilk cildi sizlerle paylaşıyorum.
Özellikle gençlere, yazdıklarını düzenli bir şekilde arşivlemelerini tavsiye ederim.
Bununla, yazdıklarınızın muhafaza edilmesi yanında ileride çocuklarınıza bırakabileceğiniz bir hatıra olmasını da sağlamış olacağınızı düşünmekteyim.
“MERKEP ÖLÜR KALIR SEMERİ,
İNSAN ÖLÜR KALIR ESERİ”
Semer mi bırakmak istersiniz, yoksa eser mi?
Siz karar verin.
Bekir GÜÇLÜER
YORUMLAR
Tavsiyeniz çok önemliydi efendim...
bilgisayarda yazıp
kağıda çıkartıp
arşivlenesi düşünceleriniz bol olsun...
hürmetle...
bekir güçlüer
Ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür eder, saygılarımı sunarım.
Tabii ki ESER Bekir Bey. Çok güzel bir yazuıydı yine. Tebrik ediyorum saygılar...
bekir güçlüer
Ziyaretiniz ve beğeniniz için teşekkür eder, saygılarımı sunarım.
çok haklısınız komutanım....arşivlemek gerekir....semeri boşverelimde biz eser bırakmaya bakalım ya nasip....yol gösteren güzel bir yazıydı....kutluyorum saygılar
bekir güçlüer
Uzunca bir zamandan sonra sayfamı ziyaretinizden memnuniyet duydum.
İlginiz ve değerlendirmeleriniz için teşekkür eder, saygılarımı sunarım.