dinle ey yarınlarımı sana adadığım
DİNLE ; EY ! YARINLARIMI SANA ADADIĞIM ,
YÜCE ALLAHIM , O GÜZEL YÜREĞİNE LAYIK İNSANI VERDİ VE HEP BEKLEDİĞİN , HAYALİNİ KURDUĞUN , İÇİNDE BÜYÜTÜP YÜREĞİNDE ZENGİNLEŞTİRDİĞİN EŞRUHUNU ; EŞİNİ EN SONUNDA BULDUN VE YÜCE ALLAHIM SANA ONUN YOKLUĞUNU GÖSTERMESİN . NERDE NE ZAMAN NE OLACAĞI BELLİ DEĞİL TABİİ AMA HERŞEYE DOYUN VE GÜZELE DAİR VE SİZE YAKIŞAN HERŞEYİ ÖMRÜNÜZ YETTİĞİ SÜRECE YAŞAYIN ; GEÇ KALMAYIN VE HER DAKİKA , SANİYE LEHİNİZE İŞLESİN . SİZİN İÇİN HAYAT DAHA YENİ BAŞLIYOR . SEN ONU BEKLEDİN BİRLİKTE YAŞLANMAK İÇİN . BEKLEDİĞİN ADAM DUYDU SESİNİ VE UZANAN ELLERİNİ GÖRDÜ VE TUTTU . O DA BİLİYORDU SENİN ONU BEKLEDİĞİNİ , AMA SENİ DENEDİ ; BAKALIM BENİ ARAYACAK MI ? BANA YÜREĞİNİN KAPILARINI AÇACAK MI ? BENİM YAKLAŞTIĞIMI HİSSEDİP BEN KAPISINA DAYANMADAN BENİ KARŞILAY ACAK MI ? VE GÖRDÜ ; DEDİKLERİNİN HEPSİNİ GERÇEKLEŞTİRDİN VE SENİN SEVGİNE SAHİP ÇIKTI ; SANA NAMUSUMSUN DEDİ VE YÜREĞİNE BASTI TA Kİ MEZARA KADAR O DA BİLİR BİRGÜN ÖLECEĞİNİ AMA HERKESİN BU DÜNYADA BİR EŞİ VAR VE O SENİ TERCİH ETTİ SENİ SEÇTİ SENİ BEĞENDİ YARİM BU DEDİ VE ÖBÜR DÜNYADA BİRLİKTE OLMALIYIZ VE ÇOK ŞANSLISINIZ BİRBİRİNİZİ BULDUNUZ . ALLAH MUTLLULUĞUNUZU DAİM ETSİN KEM GÖZLERDEN KORUSUN . YALANSIZ , ÇIKARSIZ BİR SEVDAYA BAŞ KOYMAK GÜZEL VE DEVAM EDEBİLMEK DAHADA GÜZEL . SEVDANIZ , BİRBİRİNİZE OLAN SAYGINIZ BAĞLILIĞINIZ , HİÇ BİTMESİN . AZALMASIN , ÇOĞALSIN , BİRİKSİN AMA PATLAMASIN , ENGELLERİ AŞTINIZ . BİRBİRİNİZİ HİÇ TANIMIYORDUNUZ TANIDINIZ . BUGÜN BİRİYLE TANIŞTIM , DEDİNİZ . YARIN ARKADAŞ OLDUK DEDİNİZ . ÖBÜR YARIN SEVGİLİM DEDİNİZ . DAHA ÖBÜR YARIN , YÜREĞİMİN SAHİBİ , SEVDİĞİM , HERŞEYİM DEDİNİZ VE ARTIK BİZ BİLİYORUZ BİZDEN HARİÇ HERKES DUYSUN DİYEREK BENİMLE EVLENİR MİSİN ? EŞİM OLUR MUSUN ? CANIMIN CANI ,GÖLGEMİZE İMZA ATACAK BEBEĞİMİN ANNESİ BABASI OLUR MUSUN ? DİYEREK VE GÖNLÜNÜZÜ GÖNÜLLERİNİZE GÖNÜLLÜ OLRAK EMANET EDİP O SİMGEYİ KISACA BU ZAMANA KADAR SUNDUĞUNUZ SEVGİYİ ÖREREK O YÜZÜĞÜ OLUŞTURDUNUZ VE 26 HAZİRAN PAZAR AKŞAMI 22 : 15 TE TAKTINIZ MANEVİ DEĞERLERİNİZİN YANINDA SAKLAMADINIZ GİZLENMESİN DEDİNİZ BİZE BU YAKIŞARAK DİYEREK EVET BEN ONA AİTİM O DA BANA AİT DEDİNİZ . . .
BANA AİT OLAN ŞEHİRDEN
5 SAAT SONRA BANA
AİT OLMAYAN BİR ŞEHİRE
YOLCULUĞUM OLAN
BİR GÜNÜN AKŞAMI
SAAT 19 : 30 2 / 01 / 2005