MASUSÇUKTAN
Doğmamış bir çocuktu masusçuktan...
İkibüklüm bir yere sığmak zorunda bırakılmak zor, çare yok.Buralar bana göre değil.
Annemden gizlice çıkıp dolaşsam, nasılsa uyuyor...zaten bu halimle beni kimse tanımaz ki.
Masusçuktan seslendi öykü satıcısına,
-öykü satıcısı, sen de fazla giysi var mı ?
-benim giysilerimi sana giydirsem, seni hayalet sanırlar sersem...Valla öyle dolaş bence daha iyi.
-ciddi misin, iyi de göbek bağımı ne yapalım ?
-bırakalım, peşinden gelsin nasılsa on dk. Sonra moda olur.
.
-ohh ne güzelmiş dünya ya gelmek...Aman Yarabbim ne iyi etmişim de annemin karnından kaçmışım.Bilseydim aynı anda kaçardım.
-tabi, tabi sonra da seni biblo gibi vitrine koyardık.Tüh ya.
-ya ben nereye gidiyim şimdi ?
-sinemaya git mesela.
-olur, hangisine.
-bir korku filmine gidebilirsin.
-sen götürsene kucağına alıp, ne olur ya...Sonra inerim kucağından.
-off, çok oldun ama bak.Bir daha beni de uğraştırma, çeker giderim...Göbekbağına dikkat et, ayaklarına takılmasın.
-tamam söz, yeminle söz.
.
-dikkat et kardeşim, insan koşarken sağına soluna bakar ya.!
-seni de uzaylılar kovalasa görürsün, sinemada uzaylı var çabuk kaç...Arkamızdan geliyor.
-ben de gördüm, doğru söylüyor...Karım ağlıyor, elinden mısırını aldı.Beğenmedi.Böö dedi, yere attı.Kaçın lütfen.
-evet aynı uzaylıyı biz de gördük, iğrenç, Allahım olamaz böyle birşey.kusuyordum gördüğüm zaman.yarabbim iyi ki de uzay da yaşamıyoruz.kaçın bir an evvel, üstünüze gelebilir.
-korkma kızım evimize az kaldı, yetişiriz...bir daha o sinemaya da gitmeyelim, öyle bir uzaylı da görmeyelim.
.
öykü satıcısı geri döndü.
Yorulmuş bir çocuk buldu köşebaşında.Kucağına aldı, gizlice evine bıraktı.
-" herşeyin zamanı var ". vaktin gelmeden kaçma bir daha olur mu ?
.
Aradan zaman geçti...Hep masusçuktan sanmayın ama.
Annenin bir bebeği oldu.Güzeller güzeli...Ama uzaylı değildi, kimse ondan korkmuyor, tam tersine kucaktan, kucağa alıyordu...tabi yine masusçuktan değildi.
" Çünkü zamanı dolmuştu. "
Kerata şımardı işte, ağzında annesinin memesi,
- ben sinemaya gitmek istiyorum, demez mi...işte bu kez, masusçuktan.
2011 Davidoff
YORUMLAR
Davidoff, öykü satıcısına söyle doğmadan ölmüş bir bebek biliyorum. Ona da böyle mutlu sonla biten bir öykü anlatsın. Gülümsesin. Bir kere gülse yeter bana...Masuscuktan da olsa.
Kutluyorum can satıcı...
Davidoff
bir o işlere bakmıyor öykü satıcısı.
bir de GÖZYAŞINI KURUTMAYA.
Aynur Engindeniz
O zaman gülen öyküler anlatsın sık sık. Çocuklar kolay güler.
Harikasınız...Annenin doğurduğu bebe, o, fotoğraftaki ise, süperrr...Bayıldım fotoğrafa ve bir de siz hocamın hayal gücüne... Eşim bana çok hayalperest birisin filan diye sataşır bazen... Ben sizin elinize su dökemem oysa...ÖYKÜ SATICISI VAR OLDUKÇA BİZ YOK OLMAYACAĞIZ...SAYGILARIMLA...
Davidoff
kimbilir bazen gerçek olur düşler
dişleriyle doğan çocuklar var değil mi
doğduğu gibi sinemaya gitmek isteyen çocuklar da olabilir .)
ah şu hayal dünyası
sevgiler
Davidoff
Kelimenin sevimliliği koşullandırıyor insanı ama öykü şahsına münhasır bir kişilik sergiliyor, o başka. Örgüsü ve sona süratle ilerleyişi bir içim su gibiydi:))) Bu arada umraım ilk yorum yazan ben olmuşumdur:))Tebrikler değerli kalem...