- 827 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KADERRR.....!!!!
Hayat,bazen öyle süprizler yapıyor ki...Kırk yıl düşünsen de,bu benim başıma gelmez diye kesin hükümler versen de,o kadar da emin olsan ,yine de büyük konuşmamak gerekiyor gerçekten...Eskiden başına geleceklerden de ,gelmeyeceklerden de emin olunurdu...Ama ya şimdi..!!!Dünya tersine döndü sanki...olacak gözüyle baktığın olmuyor..olmaz dediklerin ise sanki alay edercesine oluyor..
.Şaşırtıyor hayat insanı. Öyle ki,.geleceğe dair öngörüde dahi bulunamıyorsunuz....
Bunun adına belki de kader deniliyor...Bu nasıl kader ki, bazılarımıza hiç de haketmediğimiz hayatlar yaşatıyor...!!Kimilerine de yine hiç haketmedikleri kadar güzel hayatlar yaşatıyor..İsyanım büyük kadere...Ben böyle bir hayatı haketmedim..!!!Neden iyilerin başına çorap örer kader,bilinmez..???? İyilik konusunda mütevazi olmayacağım ....
Ben ;gerçekten iyi,doğru yaşamaya çalışan,bilgi birikimi olan,insan gibi insanım...Ne yazık ki,hayattan umduklarımı bulamadım..Bir ölçeğe vurursak ;yaşadığım hayatı,uğradığım haksızlıklar ve yaşadığım hayalkırıklıkları çok ağır basıyor..
.Ben gerçekten bunları hakettiğimi zannetmiyorum...
Velhasıl bu hayatta kader bana hiçde adil davranmadı....Belki bir çoğumuza ama ,ben itiraz ediyorum ...!!!İtirazım var;çünkü bir daha mı geleceğim dünyaya sanki..Böyle yaşamayı hayal etmemiştim..Çocukluğum ayrı bir dert,gençliğim ayrı bir dert...Evlendim,o ayrı bir dert..!!!Bunları ben yazarak seslendiriyorum belki...Ama ya içine atıp,hiç konuşmayan o kadar çok insan var ki....!!!Çaresiz,kaderine boyun eğmiş...Ben boyun eğmek istemiyorum,bunun adına ne derseniz deyin..
,.İsyansa,isyan ediyorum ,tüm benliğimle kadere...!!!!
Pes etmek benim karakterim değildir..Hep mücadeleci yanımla tanırlar beni...Öyleyim de...!!!Hayatın ve kaderin beni haketmesi için mücale ediyorum,edeceğim de...Kendime olan saygım bunu yap diyor bana..Yapacağım da...!!!Ama ne kadar başarılı ourum,bilmiyorum, elimden geleni yapacağım,hatta daha fazlasını da....Aslında yapıyorum da...Bundan sonra da yapmaya devam edeceğim...
Bundan sonra roller değişti...Hayat ve kader beni hakedecek..!!!! Adil olanda hepimiz için bu,bence..Kader;hakedene hakkını versin,adil olsun...
Yaşadıklarımız ,kaderin oyunu olmasın....Tüm dünya insanları için adil ve güzel bir yaşam diliyorum...SEVGİYLE KALIN...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.