- 934 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HASANIN GÜL SEVDASI
Merhaba hasan ağbi hayırdır sabahın altısın ne arıyorsun burada?
Gece uyku tutmadı bir ara daldım çolak balonun bahçesindeki güller aklıma geldi, tam gül mevsimi biraz koklayayım bir tanesini de ceketin yakasına takayım dedim çolak balo uyanmadan.
Gökderede ki bahçesinde güzel gülleri vardı çolak balo gülsüz durmaz dedim kayabaşında da gül dikmiştir diye geldim evini de bilmiyorum biraz esinti var gül kokusunu takip ederek bulabilirim dedim ama burası hep besi ahırıyla dolu kokular bir birine karışmış evini bulamadım ,gelmişken ser çoban evliyasına niyaz edeyim dedim ama bana çok saçma geldi bir adamın boyu üç metre olmaz ki yinede kusuruma bakmasın.
Şimdi amasyaya geri dönüyorum anlayacağın boşa geldim Amasyadan buraya üç saate geldim.
Sen beni tanıyorsun değil mi? Evet ağbi tanımam mı tabi tanıyorum, o zaman sana bir şey soracağı bizim gadonun oğlu pirim yalan konuşur mu? Bence konuşmaz, pirim yalan konuştu. Ben amasyaya göçmeden önce çok güzel bir tabancam vardı, keklik gibi ötüyordu,amasyaya göçerken tabancayı bizim pirime bir şartla sattım eger ileride tabancayı satacak olursan haberim olsun ben alırım dedim. Geçen gün askerlik şubesinin önünde bizim pirimle karşılaştım dedim pirim sana sattığım tabanca halla duruyorsa geri alayım dedim pirim bana kızdı şimdi de benimle konuşmuyor gördüğü yerde yolunu değiştiriyor ben yanlış bir şey söylemedim ki,bana diyor ki hasan sen deli misin bura neresi ne tabancası her taraf asker kaynıyor senin on iki eylülde haberin yok, sonra ben ne sende, nede başkasında tabanca almadım dedi, tabancası olan da kenan paşa topladı muhtarlık odasına götürüp muhtara teslim ettiler..
Benim anlamadığım pirim yalan söylemez bizim orda Kenan paşa kim? kimin oğlu? Bizim köyde öyle piç adam çıkmaz bu piçin çenesine iki yumruk vuracak bir delikanlı yok mu? Sonra anlamadım on iki eylül neyin nesi her sene geliyor geçiyor anlayamadım, eğer pirim gibiler de yalan konuşuyorsa kimseye inanmayacaksın!
Ha arabaya biniyorum ama param yok, öbetçi eczane, nöbetçi doktor, nöbetçi taksi var nöbetçi banka yok siktiri boktan bir makine koymuşlar oda sakatmış hem ben ondanda para alamıyorum yani param yok haberin olsun!.....
Aşur ŞAHİN /17.07.2011
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.