- 469 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Sevgili dostlar bizler hep insancıl düşündük..belki dedik belki...
Hayır...Bu konuda çok yanlışlıklar oluyor.. Diyarbakır ceza evi ? Türkiyede yalnız Diyarbakır cezaevi mi vardı ? Metris..Sağmacılar..Mamak..İzmir Buca...Ankara ..Kayseri Zincidere...Buralar hep işkencehane idi..Tutturmuşlar Diyarbakır..Tamam.. Orada müdür olarak şerefsizin ta kendisi vardı..Ötekilerde şerefli müdürler mi vardı ?
Geçin orayı derler..
Hayır...Yaşadığım tecrübeye dayanarak şunu tekrar söylüyorum; Tunceli de yaşayan Kürtler haricinde bize hiç biri sıcak bakmaz..Bu böyle biline. Neden Tunceli ? Çünkü eğitim düzeyi çok yüksek ve bizimle kaynaşmışlar. Onları bizden iten polis ve asker oldu. Neyse..
Çok yazık !
Artık gözle görünür radikal eylemler ortaya konmalı..Yani resmi olarak..Çakal evde beslenmez.. Evcilleşmez..Bunu ben gördüm...İmkansız..Bırakın çakallar mağaralarında yaşasın. Ankaraya İstanbula Antalyaya gelmesinler..
Yav bunu biz istemiyoruz.. Siyasiler sesimizi duymalı..Asker de..Ya görevini adam akıllı yapmalı yada o mesleği bırakmalı.
Bu konuda çok karşı çıkan olabilir ama Türkiye Cumhuriyeti'in temellerini atan EFELERDİR. Ben buna inanıyorum. Efeler olmasaydı hiç bir mücadele başarıya ulaşamazdı..Bilmem anlatabildim mi ? Gerisi fasa fiso..
Paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim.
......
Bizler belki bir gün gidersek çocuklarımıza bu kahrolası mirası bırakmamalıyız.
Türk çocukları ufkun bittiği yerde bayrağı çeken atalarına şöyle diyebilmeli
" Bize bu güzel vatanı emanet bırakanlar, sizi asla unutmayacağız"
Saygımla
Sizin insan yüreğinizi en iyi bilenlerdenim...
Evvet bu neyin savaşı... Olanı paylaşamamak sadece...
Tek bir bayrak tek bir toprak tek bir ses olmaktan geçiyor huzur!...
Şehitlerimizin mekanı cennet olsun annelerine babalarına başsağlığı diliyorum...
Muharrem Nalçacı
Bilemiyorum...Yani oralara profesyonel asker haricinde çocuklar gitmemeli.
Gidenler ise eli boş dönmemeli..Çünkü diğerleri insanlıktan çıkmış artık..Neyse.
Belki bir umut daha var..savaştan önce..
Onların amacı ne federasyon ne de özerklik. Amaçları sadece insan öldürmek.
Saygımla
Bir savaş olsaydı, bu kadar insan ölmezdi. Bu neyin savaşı ben anlamıyorum:(
Saygımla.
Muharrem Nalçacı
Saygımla