- 600 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Dilinde Aşk vardı Yüreğinde ihanet-3/ Son Nefeste Veda Bölüm-6
Dilinde Aşk vardı Yüreğinde ihanet-3/ Son Nefeste Veda
Bölüm-6
Şirvan’a yarın, akşam uçağı ile İstanbul’a uçacağım dememe rağmen bu yolculuğu iki gün daha ertelemek zorunda kaldım. Özel cep telefonum çalmaya başladığında uçağımın kalkmasına saatler kalmıştı. Aceleyle telefonumun konuşma tuşuna arayanın kim olduğunu merak ediyordum.
Emir dağlı:
_ Alo ben Emir dağlı, kiminle görüşüyorum acaba?
‘’ Ağabey ben Zeki Sansar Zeki’’
Emir Dağlı:
_ Vay dolandırıcı vay çarpacak başka insan bulamadın da beni mi çarptın? Şimdi ben seni ne yapayım cevap ver çabuk?
Sahi sen şimdi neredesin?
Zeki:
_ Ağabey inanmayacaksın ama Çağınlar holdingin kapısındayım. Korumaların barikatını aşamıyorum.
Emir Dağlı
_ Bana beş dakika izin ver seni aldırayım.
Hemen dahili telefondan bekçi kulübesini arayarak misafirimi yanıma getirmelerini istedim. Biraz sonra Sansar Zeki ile karşı karşıya bir birimizi süzüyorduk.
Emir Dağlı:
_ Sansar hayatımda tanıdığım en gayri ciddi, en üç kağıtçı adamsın.
Zeki:
_ Abi yapma onurumu kırıyorsun. Hem unutma ki herkesin benim gibi adamlara da ihtiyacı vardır.
Emir Dağcı:
_ Gel bakayım sana şöyle bir sarılayım. Özlemişim seni nerelerdeydin bu zamana kadar. Hem beni nasıl buldun. Tabi ya Seval değil mi? Bak demedi deme bir gün seni o kız öyle bir kafaya alacak ki, kendini bir anda nikah masasında bulacaksın.
Zeki:
_ O çok zor abi.
Emir Dağlı:
_ Ha bu arada anlamadım sanma ver bakayım şu benim cüzdanı. Daha tam ustalaşmamışsın.
Zeki:
_ Elimde değil abi bu da benim geçmişimden kalma Ama bir gün cüzdanın bende misafir olarak kalacak. Bunu becerinceye kadar vaz geçmeyeceğim.
Emir Dağlı:
_ Şimdi birazda iş konuşalım. Benden aldığın paralarımın karşılığını bekliyorum. Şapkanın altından tavşan çıkartmazsan, bundan sonraki zamanını dört duvar arasında geçirirsin anlıyor musun beni?
Zeki:
_ Şimdi Sıkı dur Emir Dağlı, elimi kolumu sallaya sallaya gelecek halim yoktu buraya. 1948 model Bentley mark VI,ya ne dersin ?
Emir Dağlı:
_ Harikasın derim şimdi gözüme girdin.
Zeki:
_ Daha bitmedi. 1966 model bir anodol araba ilk imal edilenlerden. Tamamen orijinal Şu anda dünya üzerinde sadece 50 adet var. Daha da önemlisi, ilk Anadol arabanın piyasaya sürülmesinin 50. Yılı dolayısı ile dolayısı ile en ufak cıvatasına kadar elden geçirilmiş ve ellinci yıl özel damgasını taşıyor. Yani zamanımı boşa harcamadım.
Emir Dağlı:
_ İşte şimdi gözüme girdin Sansar. Bu akşam bendensin. Benim yeğeni de alırız yanımıza şöyle kafaları bi çekelim. Ne dersin? Parayı elden mi istersin yoksa hesabına yatırayım mı?
Zeki:
_ Arabalar Holdingin garajında önce gerekli kontrolleri yap. Ondan sonra parayı hesabıma yatır. Hesap numaram sende var. Abi üstüme vazife değil ama bu antikalar kaç tane oldu?
Emir Dağlı:
_ Bunlarla beraber 20 tane. Bu arabalarla ilgili imzalamam gereken evraklar nerede.
Zeki:
_ Bentley’in arka koltuğunda bulacaksın.
Akşam üçümüz felekten bir gece çaldık. Ertesi gün Sansar’ı yolcu ettim. İhtiyarın sekreterini arayarak benim ofisi havalandırmasını tembihledim. Geriye kalan zamanımı gerekli hazırlıklarımı yaparak geçirdim.
Bekle beni İhtiyar geliyorum.
Haznedar/2011
tugrulpekel.com
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.