Zaman Dede, Yer Yok Sana Bu Filmde de...
Ölmek cezp etmiyor beni. Henüz hayattayken, senli cennetimde kayboldum çünkü...
Bir ikinci şahsın asla, aynı nihai sonuçlarla görmeyi beceremeyeceği ve asla uyku mahmuru gözlerle seçemeyeceği bir rüyanın, olası Türk filmleri gibi bir kaç kızı birden peşinde koşturacak jönüsün sen. . Evet rüyasın, hem de uyanılması korku teşkil ettiği için ebedi uykunun cazip kılınabileceği kadar güzel bir rüya...
Uyanmak istemiyorum. Kapat tüm ayarlanmış saatleri, iptal et tüm planlanmış randevuları, unut hayata dair yapılan tüm kurguları. Ve ortak ol rüyama... Açıyor gece kanatlarını dolunaya. En çok gün bağışlıyor beni sana. Firar et bu geceden. İki yastık al, gökyüzünde sabahlayalım. Bulut yok bu gece, biz yıldızlardan yatak yapalım.
Ölüm cezp etmiyor henüz. Ama son nefesimin adresi kollarındır. Ölüm kirpiklerimin ucuna geldiğinde sen son nefesini yine de verme yüreğimde. Asıl olan sensen yürekte, ölüm yalandır... Ve bu yalana seven bütün yürekler ortaktır...
Elif SEZGİN
YORUMLAR
uyanılması korku teşkil ettiği için ebedi uykunun cazip kılınabileceği kadar güzel bir rüya...
***
"zaman dede" fikri güzel ve ilginç..
bu tip uyanılmak istenmeyen rüyaları belki de pek çoğumuz görmüştür, gerçeğe dönmek uyanmak istemez insan ya da gerçek diye yorumlanamaz bu tip uyanışlar, aslen düşüncem; uyanılmak istenmeyen düşleri gerçek saymamdır... Yaşıyorsanız gerçektir ve galiba gerçek görecelidir... Günümüz yaşantısının sıkıcı ve tahrip edici etkileri karşısında hayallere daha çok sarılmak istiyoruz belki...
yormayan, anlaşılır, kendine münhasır, özgün bir yazı olmuş..
tebrik ve saygılarımla
hidayet dal tarafından 12/2/2007 2:11:38 PM zamanında düzenlenmiştir.