- 980 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
yasasin halklarin kardesligi
bir düsünsenize,
pencerenizi biraz genisletseniz herseye ve herkese farkli bakacaksiniz bu insan olmanin ilk adimidir...
ben dagda bir gerillada ölse canim acir... bir mehmetcikte ölse ayni aciyi hissederim..cünkü insandir ver her ölen insan bir kayiptir insanlik icin..
gerilla ile mehmetcik arasındaki farki bir düsünün; biri bizim masumumuz, biri onlarin masumu... hepsi ana kuzusu...
biri özgür düsünce , özgür yasam icin savasiyor... biri burjuva kisminin rahati kacmasin diye savastiriliyor...
aliyorlar seni, bosaltıyorlar beynini... düsünme diyorlar, sorgulama diyorlar, itaat et diyorlar... silah veriyorlar, öldür diyorlar... sehitligi onun sonucunda da cenneti bahsediyorlar....
bilmiyorlar, görmüyorlar gercek cenneti... ve gercekten yaniliyorlar.... sehitligi bahseden din, tüm insanlar kardestir diyen din kardesin kardesi öldürmesinisevap mi sayiyor???
bilmiyorlar iste bilmiyorlar.... kendi dinlerini bilmiyorlar....
hangi din kitabinda yaziyor sirf düsüncesi sana uymuyorsa kardesini öldür diye hangi kitapta...
insanlari dinden imandan sogutuyorlar...
yeter artik yeterrrrr...
yakmayin annelerin yüregini babalarin cigerini......
kara tahtaya, elle ele tutusmus, kardescesine oyun oynayan cubuktan adamlarin cizildigi bir dünya istiyorum...
12/07/2011
icimin tenhalastigi bir yer..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.