- 1340 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Şizofrenmiş pezevenk...
Her gece el ayak çekildikten sonra geliyor hep...Ben uykudayken...Sessizce odamın kapısını açtığı kesin... Geldiğini anlayamıyorum...
Derin uykuda iken rûya ile gerçek arası bir an olurya, işte tam o sırada önce yumuşacık avuçlarını hissediyorum saçlarımda, sonra aynı avuçlar yavaşça yanaklarımda geziniyor.
Nefesini yüzüme doğru gittikçe yaklaştırıyor...!
Sıcacık nefesini hissedebiliyorum. Hani mor renkli, üzüme benzeyen, baharda ağaçlarda açan çiçekler varya, işte onlar gibi kokuyor.
Uyanmak istiyorum hep...
O’nu görmek istiyorum ...
Uyanamıyorum...
- Çay içermisin kardeş?
- Alayım bir tane...
- Kardeşe bi çayyy...
- Eee sonra..!
Sonra...Sonra...
- Çayda güzelmiş haaa...
Neyse...
Uyanamıyorum...
Yavaşça dudaklarımdan öpmeye başlıyor.
Önce üst dudağımı hafifçe emiyor... Sonra alt dudağımı iki dudağının arasında ezmeye başlıyor...Sonra dilini ağzımın içinde gezdiriyor...Benim dilimle birlikte onun dili bir onun bir benim ağzımın içerisinde halkalar çiziyor...
-Yapma beee...
- Oluum kesme abiyi en heyecanlı yerinde... Anlat abicim sen...
Sonra, kulak memelerimden enseme, sonra oradan sırtıma doğru dilinin ucunu bir tüymüşçesine kaydırarak ilerliyor... Üşüyorum...Tam belime geldiğinde ters taraftan yukarıya doğru çıkıyor...Göğüs uçlarını sırtımda hissediyorum...
- "Abi be şuradan bi simit söyleseniz..Karnım açta...Hem yiiyim hem anlatayım...!"
- Olumm kesme anlat sen... Ekmek arası döner almayan şerefsiz.. Alın gelin ulen şunun dönerini...
- Emrah abi...!
- Ne var ülen bi tad vermediniz a..na koyim...
- Abi bu herifi ben tanıyorum...Şizofren abi bu...Alt mahallenin kahvesinden tanıyorum...
- Ne diyon oluumm sen?
- Vallahi abi deli bu deli...Sallıyor... Geçen gün manavı bıçakla kovalıyordu... Karpuzları canlı canlı kesip kanını akıttığı için...Karpuzlar güya ağlıyormuş...
- Doğru mu üleenn..!
- "Şeyyy..."
- Kaçma ülenn gel buraya koduğumun delisi...
- Şizofrenmiş pezevenk ya... Bizi yiyomuş deminden beri...
- "Şizofren mizofren a..na koyim senden iyi anlatıyodu...:))))"
- Konuşma ülen bi kafa korum şimdi sana... Tövbe tövbe...
ahad karacan...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.