- 1025 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Zamana Hükmeden Sevdanın Bekçisi Surlardan Sesleniyorum Sana Güzel Şehir; Seni Seviyorum…!
Zamana hükmeden sevdanın bekçisi surlardan sesleniyorum sana güzel şehir; Seni seviyorum…! İşte buradayım,en yüksek burcunda.Rüzgarla bir olup taşı beni kendi özüne. Fısılda, dinliyorum. Kırklar Dağı..! Al getir Suzi’yi, ona vaadim var. Anlat ey Abide-i Diyarbekir.Anlat binlerce yıllık hasretinle, hadi anlat dinliyorum.
Zamana hükmeden sevdanın bekçisi surlardan sesleniyorum sana güzel şehir; Seni seviyorum…! Sıcak kanlı insanlarınla güneşe duran şehir. Al rüzgarı yanına, seni bekliyorum en yüksek burcunda. Al yanına bütün sevdalarını, unutma en küçüğünü bile. Suzi’yle Adil de gelsin Kırklar Dağına inat.Gelsinler soframız herkese açık.
Zamana hükmeden sevdanın bekçisi surlardan sesleniyorum sana güzel şehir; Seni seviyorum…!Dün senden baktım güneşe, unuttum dünyayı. Daldım sevdamın denizine. Seni unuttum sanma Karacadağ. Yüreğimde sana da yer var. Açılın giriversin aramıza.
Zamana hükmeden sevdanın bekçisi surlardan sesleniyorum sana güzel şehir; Seni seviyorum…!Dicle de arındım bütün kirlerimden. Sonra sana layık olmadığımı düşündüm, ağladım.. Zamana hükmeden surlar, hadi uzat ellerini. Gözyaşlarım senin için, akmasın boşa.
Zamana hükmeden sevdanın bekçisi surlardan sesleniyorum sana güzel şehir; Seni seviyorum…!Güneşi başka güneş, yağmuru başka yağmur. On gözlü köprüde aşkını nehre savur.Al Dicle beni de yanına. Senle sevdaların kalbine akmak istiyorum.Unutsun beni gökyüzü, ben senle yaşamak istiyorum.
Zamana hükmeden sevdanın bekçisi surlardan sesleniyorum sana güzel şehir; Seni seviyorum…!Anaların acılarıyla doğrulmuş kentin sokaklarında adım adım geziyorum.Yok mu bana anlatacak hikayesi olan diyorum, herkes dönüp bana bakıyor, “burada herkesin anlatılmaya değer bir öyküsü vardır” dercesine. Utanıyorum..!
Zamana hükmeden sevdanın bekçisi surlardan sesleniyorum sana güzel şehir; Seni seviyorum…! Sana yabancı bir tenle, sana yabancı bir sesle sana geldim. Açılın kapılar, yol verin.Yol verin yüreğime sığmayan bir sevdayla sana geldim. Çift başlı kartalınla, aslan kabartmaların karşılıyor beni Diyarbekir.Bak işte buradayım, unutmadım. Kapandım toprağına.
Zamana hükmeden sevdanın bekçisi surlardan sesleniyorum sana güzel şehir; Seni seviyorum…! Harcını karan ilk usta bendim.Harcına katılan sevgi ben.Taşlarında benim adım kazılı.Sokaklarında yalınayak gezen çocuk bendim. Sevdası için Dicle de boğulan. Ateşe pervane oldum Zerduşilerinle. Karacadağ’ı karartan benim sana olan sevdamdı.
Zamana hükmeden sevdanın bekçisi surlardan sesleniyorum sana güzel şehir; Seni seviyorum…!Bak toprağına kapanıyorum. Affet beni.Yabancı kaldım sana, basarken toprağına.Şimdi adını haykırıyorum:Diyarbekir…!
Zamana hükmeden sevdanın bekçisi surlardan sesleniyorum sana güzel şehir; Seni seviyorum…!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.