- 613 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
BİR FİNCAN KAHVENİN HATIRI KALMAMIŞ....!!!!
Şu son bir kaç gündür öyle oalylar yaşadım ki,hayata ve çocuklarımızın geleceğine dair umutlarım kırıldı ,inanın...
’’ Dostlar alışverişte görsün’’diye boşuna dememişler....!!!O kadar tiksindim ki,ticaretten ve onun getirdiği ilişkilerden...!!!!Benim gibi memur insanın yapacağı iş değil ticaret...İnsanlar para hırsı uğruna neleri göze alıyorlar,bu zaman sürecinde yaşamış oldum....Geleceğimiz olan çocuklarımız adına endişe verici bir durum bu...!!Bizim başedemediğimiz bu çarpık ilişkilerle( her anlamda..) çocuklarımız nasıl başedecek,gerçekten kaygılanmamak elde değil....
Bir örnekle anlatmak istiyorum duygularımı....Şu günlerde çalıştırdığım modaevine aldığım sıfır makinaları ,ödemelerden dolayı zararına ,hemen ilerimize yeni açılan modaevinin televizyoncu sahibine nerdeyse yarı fiatına sattım..Ancak yeni tanıştığımız bu hanımla gidiş gelişler oldu..O yeni başladığı için daraldığında ,bizi çağırdığında koşup hemen işini bitiriyorduk..Ama belki uzun soluklu devam edecek bir dostluk gelişmekte iken,ani bir manevra ile son iki bin liralık taksidi ödemede zorluk çıkardı..Ben kendisine sekiz bin liralık makinaları güvenerek ,senetsiz,çeksiz verdim..Çünkü insanlara güvenmeden yaşanmıyor..Çalıştığı televizyon kurumuyla tehdit ederek ,çirkinleşmesi bir kere daha beni insanlar konusunda hayalkırıklığına uğrattı...
Güvenmeden nasıl yaşanılacak bilmiyorum...!!!Demek ki,içilen bir fincan kahvenin hatırı falan kalmamış,hepsi geride kalmış bir nostalji olarak...
Dünyanın nasıl tadı tuzu olsun ki...!!!!! Güvenmeden,sevmeden,paylaşmadan....
Bir fincan kahvenin hatırnın sayılacağı günleri yeniden çocuklarımıza yaşatmak için,hırslarımızı,günü kurtaracak ilişkileri bir kenara bırakalım...!!!!
Güvenin,sevginin paylaşıldığı nice günlere....sevgiyle kalın...
YORUMLAR
Gönül Hanım;siz baştan hata etmişsiniz,senet veya güvence almamakla...akit,senet,sünnettir...kardeşiniz bile olsa bunu belgeleyeceksiniz...Ben öğrencilerime,çocuklarıma ve dostlarıma, bu konularda şöyle diyom:sakın ola ki,senetsiz borç vermeyin...bankalardan kredi almayın...kefil olmayın..kredi kartı kullanmayın...malum,bozulduk toplumca...kayınbiraderim bile ablasına tapuda imza attırıp,parayı ödemedi...daha neler neler...neyse,geçmiş olsun...sanırım,ticarette,daha katı ve tavizsiz olmalısınız...bir musibet,bin nasihat misali olur inşallah...siz yıkılmazsınız,sarsılırsınız, ama,onlar yıkılır...bozuk maya ile süt, yoğurt tutmaz..bekleyin ve görün...bunun,ahiret yönü de cabası...kul hakkı...selamlarımla...
gonulbeyan
yorum ve dileklerinize teşekkür ederim....sevgiyle kalın