Kızlara pembe huni
O değil de;
Türkiye Cimnastik Federasyonu, 81 ilde faaliyet gösteren özel pilates salonlarını federasyon çatısı altında toplamak için harekete geçince Ebru Şallı’nın pilates programı izinsiz yayınlandığı gerekçesiyle uyarı almış.
Program yayından kaldırılır mı yoksa Şallı göğüs uçlarını göstererek program yapmaya devam eder mi zaman gösterecek.
O değil de;
Hava sıcaklığı Marmara ve Kıyı Ege’de 1 ila 3 derece artacakmış. Artık kafamıza birer huni takar öyle gezeriz. Kızlara pembe erkeklere mavi...
O değil de;
35 yaşında anne babanın 11 tane çocuğu varmış. Aile şimdi arabesk şarkılar söylüyormuş. Erken evdendirilmişler de adam asgari ücretle çalışıyormuş da kadın tarlada çalışıyormuş da... bişey bişey...
Allah’tan çok çalışıyorsunuz. Yoksa çocuk sayınızı hayal bile edemiyorum!
O değil de;
Hırsızlar da sıcaktan etkilenmişler anlaşılan...
Girdikleri evde bir koltuğun arkasına tebeşir ile "poliste parmak izimiz var" ile küfürlü yazılar yazan hırsızlar, evdeki bazı eşyayı alarak kayıplara karışmış.
O değil de;
’ben gözlerinin rengiyle boyarım/ her sabah denizlerini ah istanbul’un/vapurlar gelir döner boğaz boyunca/doyamam seni beklemeye bu şehirde’
O değil de;
İyi bayramlar.
YORUMLAR
Ebru'nun gögüs uçlarını görmedim,, programını izlemedim çünkü.. çok şeyler kaçırmışım desenize :))) O değil de,, gündemi takip etmek kolay değil,, bence Anadolu Ekspres miydi yaaa o haber ajansının adı,,, aklıma gelmedi,, 3 buçuk saattir, dinlenmeden, ara vermeden yorum yapıyorum ya,, ondandır,, Anadolu Ekspres tren olmalı.. benimkisi haber ajansıydı..
O değil de,, ya şu Ebru Şallı'yı nerden getirdiniz aklıma..
O değil de,,,
şimdi düşünmük istemiyorum bu mevzuyu..
daha önemli gündemler var değil mi??
O değil de,,, şu salak hırsızlara takıldım..
Ulan manyak adamlar..
yazınızın karakterinden, karakterinizi bir çırpıda bulur polisler..
Alemiz ya... ne adamlar var..
O değil de,,, Artık Ebru Şallı tv ye çıkmıcak mı ...
Benim kafam bir gidiyor bir geliyor :))))
Ya Sevgili Esma
O değil de;
’ben gözlerinin rengiyle boyarım/ her sabah denizlerini ah istanbul’un/vapurlar gelir döner boğaz boyunca/doyamam seni beklemeye bu şehirde
O değil de;
gün boyu doladın dilime bu sözü ( O değil de; ) her aklıma düştüğünde tebessüm ettim sana :) O değilde Pierlotide güneş batarken çay içmenin tadını özlemişim :)) sevgilerle ESMA...
Esma KAHRAMAN
şarkının ismi 'gözleriin 7 rengi'
'Eşref Vakti' sölüyo :) Bu aralar bestim bu şarkı
:) dinlemeni öneririm.
:) Pier Loti'ye gitmiştim akşama doğru da oradan kalkmıştık. Millet yeni geliyodu daha. Kışın kar yağdığında harika olduğunu sölediler.
:) Afiyet olsun.
:) Sevgilerimle.
Silence
O değilde ; seni ben değil yüreğim sevdi ;)
o değilde
bir ara fırsat bulursan
benim yerime bir çay içermisin
kadıköyde, martılarla beraber
sevgimdesin
Esma KAHRAMAN
:) Sevgilerimle.
'81 ilde faaliyet gösteren özel pilates salonlarını ..'
Ardahan'da
pilates salonu he ?
!....
Benim bildiğim 2 salon var bizim orda.
Biri kebap,diğeri de bilardo.
Türkiye Cimnastik Federasyonu'mu ?
Hayırlı bişedir muhakkak.
35 yaşında,11 çocuk.
Her sene bi tane olsa,11 senede 11 çocuk eder.
35-11=24
24 yaşında evlenmişler.
Ne var bunda ?
İyi ki bir batında 8-10 tane olmamış.
"Çınar gibi ağaçların çürüsün/yer yarılsın,denizlerin kurusun/duvarlarda,örümcekler yürüsün/belaya uğrasın,başın İstanbul"
Sevgiler Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
Söleme öle şeyler İstanbul'uma. Kulağına giderse üzülür...
İyi bayramlar Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
bu şehirde
ah bu şehirde yaz geldimi doyulurmu
kışı ayrı bir dert ya ayazı
canım ya elalemin çocukları bize ne onlar niye doğuruyor bil bilsen
çok para alıyorlar çocuk baına
bakma asgari üçret dediklerine devletimiz ne güne
sevgilerimlesin yine
hırsızları geç anlaşmalı
Esma KAHRAMAN
Çok çocuk olayında bi film çeviriyolar bencede. O kadar saf olabileceklerine inanmıyorum.
Sevgiler Sayın Yazarım.
AYSE 09
hem ne filim ne filim
sevgilerimle