- 1018 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
BİR TOP ANAHTAR Yazısına Yorum Yap
"BİR TOP ANAHTAR" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
5 Temmuz 2011 Salı 11:00:29
Kalemin akıcılığı bir yazıyı başlatıp bitirten...bitmese diye sıkıntı duymadan okudum...tabiri caizse yağ gibiydi Doğan Hocammm (abiciğim)...seçki kurulunu tebrik ediyorum..memleket manzaralarından iç acıtan bir hikayeydi... kaleminizi içtenliğimle kutluyorum...saygılarımla
dogansoydan
@dogansoydan
Edremit-Akçay'da olduğum için İnternetten biraz uzak kalıyorum. Bu etkili yorumunuz için çok çok teşekkür. Ben de zaman zaman şirlerinizi, yazılarınızı beğeniyle okuyorum. Bişeyler yazmak da istiyorum ama, eleştiri yazısı yazmak, yeteneğimi zorluyor; kusura bakma. Başarılar ve mutlu yarınlar diliyor, hepinizi selamlıyorum.
dogansoydan
@dogansoydan
Bir anahtardan bile korkan toplum haline gelmemiz/getirilmiş olmamız; bugün de ay aynı korkuyu yaşıyor olmamız tedirgin etmiyor mu bizleri. Bu etkili yorumunuz için teşekkür ediyor, selamlarımı gönderiyorum.
4 Temmuz 2011 Pazartesi 00:39:01
Güne düşen seçki yazınızdan dolayı sizi tebrik eder, saygılar sunarım..
dogansoydan
@dogansoydan
İlginize çok çok teşekkür. Selamlıyor ve esenlikler diliyorum.
3 Temmuz 2011 Pazar 19:06:51
Başarılı bir kurgu ve anlatım, okurun beğenmesi normal. Öznel bir tavır var öykülerinizde. Kişilikleri anlatımınız çok samimi ve güçlü.
dogansoydan
@dogansoydan
Bu etkili yorumunuz bana güç verdi. Teşekkür ve Saygılarımı gönderiyorum. Esenlikler dilerim.
dogansoydan
@dogansoydan
Beğenmiş olmanız bana güç verdi. Selam ve saygı benden...