- 493 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Uzun Zaman Oldu ...
Sevgili okurlar uzun zaman oldu evet neye diye soracaksınız ancak şunu söylemeden geçmeyeyim biraz önce 1 saat uğraşıp yazdığıım bir yazıyı sakarlığım sonucu kaybetmiş bulunuyorum kendimi asla affetmeyeceğim. Sevgili okurlar gerçekten uzun zaman olmuş biraz önce girdim siteye 2 sene önceki şiirlerimi okudum unutmuş olduğum beni yani kendimi yeniden hatırlamış bulunmaktayım herkese yeniden güzel bir sabahtan merhabalar dünya ne güzel bir yermiş aslında değilmi.
Ne kadar da güzel bir sabah Allahıma şükürler olsun bu günü bana yaşattığı için , aslında kısa bir süre önce yani bir kaç saat önce böyle düşünmüyordum yani günün ne kadar güzel olduğunu , taki o beni hatırlayana dek. Oluyor işte bazen bana böyle şeyler kusura bakmayın başınızı ağrıttım biraz, sadede gel diyorsunuz tabi buraya kadar okumaya sabrettiyseniz tamam hemen geliyorum sevgili okur.
Kulağımda hafif bir müzik, canlandırıyor sanki eski günleri o unutmayacağım anıları ve garip bir koku sanki o günlerin hüznünü kokluyorum gereksiz hüznünü kendimi üzdüğüm ve geri gelmeyecek günlerin o garip hislerini , aslında bunları çok büyük duygu yoğunluğu içinde yazıyorum hani ne kadar sağlıklı siz karar verin ona.
Herşeyin ne kadar boş olduğunu çoğu kez kendimize anlatmaya çalışırız ama beceremeyiz çoğu zaman yada becersek bile unutu veririz hemen ettiğimiz yeminleri kendimize verdiğimiz sözleri işte size kendine verdiği sözleri çoğu kez unutan bir adam yazıyor kulaklarınızı dört açıp dinleyin anı yaşa dostum keyfine bak.
Buraya kadar okumayı başardınızsa ne mutlu bana sıkılmadınız demekki buraya kadar okuduysan mutlaka bir yorum yap sevgili okur tek bir nokta olsa bile teşekkür ediyorum yeniden.
Bu adam ne diyor falan diyorsundur belki bak şunu diyorum. Unuttuğun kendini hatırlama zamanı geçmedi mi ne duruyorsun yerinde o seni hatırla hani mucizeler ortaya çıkaran sen hani çılgın ve üretken sen. Dediğim gibi 2 sene önce yazdığım şiirlerimi okudum şimdi diyorumki iyikide yazmış ve buraya koymuşum o yüzden tekrar tekrar edebiyat defterine böyle güzel bir platform sunduğu için teşekkürlerimi sunuyorum. Bu yazıyı yazmamdaki asıl sebep hani yeniden uzun zaman olursa kendime gelmem için bir kıvılcım gerekirse burasını yeniden hatırlayacağımdan eminim.
Bu yazı diğerleri gibi belki kısa bir süre sizlerle olacak sonra unutulacak ama mühim değil diyorum bu kelimelerle başbaşa kalmak bazen hoşuma gidiyor ve unuttuğum o beni hatırlatıyor bana , sevgili okurlar benden size bir tavsiye sizde aynısı yapın ve unuttuğunuz benliğiinizi yeniden hatırlayın yeniden. Tarih 01.07.2011 saat : 9.00 suları haydi kendinize iyi bakın en kısa zamanda görüşmek üzere.