- 630 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
RÜYA GiBi BiR GECE YA$ADIM BUGÜN 3
.......Salatayi yayildik durduk ama gözümüz ye$illikleri hazetmedi..Salata tabagi kalkdikdan sonra..tatatatatatataaaaaaaaaaaaaaaammm..benim o kocaman kupalarim geliyordu.Gözlerim hayretler icinde kupanin icinden cikanlara bakdim ve o an mendile ihtiyacim oldugunu anladim.Masanin örtüsüne sileyim dedim fakat üzerine incecik farkedilmeyen naylon örtü sermi$ler.Gözya$larimi icime akittim ve kupalarin icinden cikan EKMEKlere kücük emrah gibi boynumu bükerek bakdim:))..ekmek servisi bitti ve koskocaman agzi kapali geni$ kupalar omuzlar üzerinde siraya dizildi.Kupayi alan diger masaya yürüyo.Sira ha bize geldi gelecek diye beklerken, askerden aniden cikip gelen abim gibi kupa masamiza omuzlar üzerinde cikip geldi.Zavalli garson kiz sanki belleri girilmi$ gibi ta$iyodu.Masaya yava$ca birakdi.Yer bile kalmadi masada öyle büyükdükü kupa.Kupayi kim önce acdi hadi bilin sayin seyirciler? tabiki merahli melahat benn:))Acdigim anda ke$ke biri resmimi cekseydi.E$$ekden dü$mü$ karpuz gibiydi suratim:)) nemi vardi icinde? ne olacak koskocaman hangi hayvana ait oldugunu bilemedigim KABURGA!!! yanina ot cöp koymu$lar..Ay aklima kim geldi ayol biliyonuzmu? Allah rahmet eylesin EROL TA$!!..hani magrada mangal yapdirmi$da koyunu tumarak yiyorduya,hahhh i$te o geldi gözlerimin önüne.Nedense o öyle yerken bende ayni öyle yemek isterdim eti))..et geldi gelmesinede ayol karizmayi cizmeden, bütün olarak gelmi$ kaburgayi kim parcalayip yiyecek? tabiki bennnnnnnnnnn:)) yanimdaki kibar feyzolar bicak dürtttüler, catal dürttüler yok anam parcalanmiyor bu hayvan..Yan masalara cakdirmadan kesik attim göz ucuyla..Rezil olmadan nasil yiyor arap avratlar diye.Anaaaaaaaa bi bakdim cöldeki le$lerin üzerine ü$ü$en kartallar gibi bi yiyorlar acele ecele.Tamam ahanda $imdi ben size gösteririm dedim avratlara..Onlar kibarlik taslaya dursun,masamizdaki misafir avrada bicakla keserek ikram yapdim.Bizim ka$ik dü$manlarinada ellerimle daldigim etleri bölü$dürdüm.Misafir avrat bi bakdi ellerimle etlerin en güzelleri kopuyor ve bizimkilere gidiyor..Dediki; kiz sorun yok, banda ellerinle koparip verebilirsinnn:)) heheheee gördünüz demi arkada$lar bogaz insana neler yapdiriyo..Yav bizim masa tam filimlikdi haa..cekselerdi yuotubede izlenme rekorlari kirarlardi..Anaaa durun hele ayrintiyi unutmu$um..Kaburgayi parcalarken aklima bi$ey geldi..nemi? ne olacak resim cekdirmek tabiki:)) hayatimda bu kadar büyük bir eti ellerime almadim pi$mi$ olarak.yillardir tavuk budlariyla idare etmi$im bu firsati kacirirmiyim ben hecc:) hemen kizima dedim cikart kiz $u makinayi bakalim..Oda mübarek sanki EROL ATAR gibi tetikde duruyormu$.Eti elime aldim ve resim cekindim..Masamizda kibar eltim yeminle azkaldi kalkip kacacakdi yanimdan..UTANDI iyimi..dedim nolmu$ bee ilginc bir durum ve ilk defa görüyom..ölümsüzle$dirmek istedim kele sus dedim..poz poz cekindim:)) eltimede;kiz korkma cekindigim etlerin arka planina senin resminide fotomontaj yapdiririk korkma bacim:)) öldürecedi kendini..yav ben o etten bi$ey anlamadim millete parcalayipda verecegim diye.Bi ara kemikleri alip masanin altina girip kafama göre kemirmek geldi icimden:)) hani kücük köpekler kemik yerken kiskanarak mirildanirlar ya,haahh i$te öylece masanin altinda seslice tadina varayim etin edim ama eltim beni tuttuuuuu:)) Ayol i$in $akasida göze batiyo ya ne kiziyonuz yaa:(( hergün et yerim ama bu etin tadi ve görünü$ü bir ba$kaydi.Saray sofrasi bu olsa gerek :)) ay unutmu$um bah bahhh cok üzülürdüm bunu yazmasaydim..
YARINA KALSIN BARi Diger irezilliklerim:))