- 603 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
HER İL-İLÇE-KASABA VE KÖY'E ''KUĞULU PARK'' YAPILMALIDIR...
KERİM ÖZBEKLER
GAZETECİ-YAZAR-ŞAİR
19 HAZİRAN 2011 TARİHİNDE ANKARA’DA İDİM, ÖĞLEYİN SAAT 12.00’DE YATAKTAN KALKTIM. YATTIĞIM YER ’’KUĞULU PARK’’A 25 METRE MESAFEDE İDİ, KALKAR KALMAZ ORAYA GİTTİM. HAVUZDA 4 FISKİYE BİRDEN ÇALIŞIYORDU, 2 KUĞU HER ZAMAN Kİ GİBİ YÜZÜYORDU. BU SEFER YANLARINA 10 KADAR ÖRDEK VEYA KAZDA KOYMUŞLAR, 1 MISIR SATICISI İLE SİYAH GÜVERCİN’LERDE VAR. MÜTHİŞ BİR YEŞİLLİĞİDE MEVCUT, 50-100 YILLIK AĞAÇLAR HEM BURAYI ÇOK GÜZEL GÖSTERİYOR. HEMDE İNSANIN RUHUNU DİNLENDİRİYOR, BİRAZ YÜKSEKTE ÇOCUK OYUNCAKLARI KÜÇÜK ÇOCUKLARI İLE GELENLERİ AĞIRLIYOR. İHTİYACI OLANLAR İÇİN 1 RESTAURANT VE 1 BÜFE FAALİYET HALİNDE, HAVUZ KENARINDA OTURMAK İÇİN 20-30 KADAR BANK VAR. ÇİMENLERİN ÜZERİNE OTURANLARDA MEVCUT, AĞAÇLARIN ÇOĞU ÇINAR AĞACI. KİMBİLİR KİM DİKTİ BUNLARI ? YILLAR SONRA GÖLGESİNDE MEMLEKETİN İNSANLARI OTURUYOR, BİR ARA KENDİ KENDİME DEDİM Kİ ’’TÜRKİYE’NİN BÜTÜN İL-İLÇE-KASABA VE KÖYLERİNDE BİRER KUĞULU PARK OLMALI, İNSANLAR BULUNDUKLARI YERLERDE DE BU GÜZELLİKLERİ YAŞAMALI.’’. BUNUN İÇİN BOL BOL AĞAÇ DİKİLMELİ, ANKARA’DA BU YEŞİLLİK VARSA HER YERDE DE OLABİLİR. HATTA BU İŞİ KİŞİLER BİLE YAPABİLİR, KUĞULU PARK’I GÖZ UCUYLA ÖLÇTÜM. 20X30 METRE EBATINDA GİBİ GELDİ BANA, YANİ 600 M.2. İÇİNE DE 1 BÜFE KONDURDUNUZ MU HEM PARA KAZANIRSINIZ, HEMDE ESERİNİZDEN İNSANLAR FAYDALANIR VE DİNLENİR. İLLEDE VALİLİK VEYA BELEDİYE ’’KUĞULU PARK’’ YAPACAK DİYE BEKLEMEK BANA GÖRE GEREKSİZ...
YORUMLAR
Bizde de var; Atapark'ta... çay 75 kuruş. Otur, oturabildiğin kadar... Fiskiyemiz de var. Havuz daire şeklinde, kuğularımız adam boyuna uzana biliyorlar..... yan tarafta yeni yetme tavus kuşları da var...
Yusuf ağabey çaldırıyor telefonumu: "Kadir, Kuğuların yanındayım.... gelebilirsen gel..." Gelmez miyim; 79'luk kültür arkadaşım, Emekli öğretmen, şair ve yazar, Yusuf Aytin'in dâvetine.
Gülbahar Hâtun Mh.'nde. İl Halk Kütüphânesi de hemen yanıbaşında. Kapıları ardına kadar açık; müdür Ahmet bey, gelin diyor.
Fiskiyenin su sesini duyar gibiyim...
Eyvâhhh yine sözü uzattım Usta...bağışla ve Sağlıcakla kal... Selâm ederim.
Kadir Yeter. 28.6.2011- TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=79833
KERİM ÖZBEKLER
İYİ Kİ HATIRLADIM; GÖNDERDİĞİN DERGİYİ ALDIM. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM. SAĞOL.
kadiryeter tarafından 6/28/2011 11:53:08 PM zamanında düzenlenmiştir.