- 730 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Biz Lanetli Değiliz Sevgilim
Dik yokuşu çıkarken zorlanıyordu.Bu sefer yanında etrafın uğursuz gözleriyle birlikte taşıdığı kanda vardı.Peruğunu yere attı.Topuklu ayakkabılarını eline alarak şişmiş gözleriyle dışarıdan bakıldığında karamsar bir duruş sergileyen evine geldi.Şahin diye seslendi.Kapı açılınca içeri tüm gücüyle attı kendini Ziya.Şahin’’den ayna istedi.Suratına baktı.Takma kirpiklerini beraber çıkarttılar.Kendi içinde karanlık oluşmuştu.Susarken çıldırmayı biriktiriyordu.Ne olduğunu sordu Şahin;
Polisler bir anda baskın yaptılar.Her taraftan geliyorlardı.Çok az kişi kaçabildi.Ellerinde joblarla neremize vurduklarına bakmadan acımasızca üzerimize can yakıcı biçimde vuruyorlardı.Her defasında bir kez daha vur dedim bir daha vur...Ne kadar öldürebilirsin beni.Şahin tüm gücüyle sarıldı.Gerçek sevgiyi biz yaşıyoruz seninle.Bedenlerimizi satıp ruhlarımızla kimsenin ulaşamadığı o boşluğu dolduruyoruz.Bunu yanında yatınca anlıyorum.Belki lanetliyiz,dışlanıyoruz,cehennem yerimiz fakat birbirimizi seviyoruz.Uğursuz gözler bizi etkileyemeyecek.Bir gün son olacak buna kesinlikle eminim.
Hayata baş kaldırmalarıyla toplumda cinsel yaşam özgürlüğü mücadelesi veren insanlara ön yargılı davranılıyor.Çoğumuzun cesaret edemediği korkuyu ezip geçiyorlar.Yinede o gözlerimizle bakıyoruz.Yaşam mücadelesi veriyorlar iş bulamıyorlar ne yapmalarını bekleye biliriz...?
Gecenin sabahını devam eden sonuyla bitirelim.
Yıldızları as evine belki senin olmadığın yerde onlar özgür kalırlar.İsyan etmezler yakındırlar yaradana .Ellerini her açışında sitemini,kinini,kendi cinsini sevişini tekrarla.Kaybedeceğim diye üzülme.Benim için sade kal...
YORUMLAR
'''''Biliyorum, şimdi benden çok uzakta, bir başka şehirde de olsan, sen de benim gibi, çaresiz bir fahişeyi sürükleyerek götüren polislere öfkeyle karşı koyacaksın. Yaşlı, düşkün insanlarla, kimsesiz çocuklarla paylaşacaksın elindeki avucundaki son parayı...
Kürtleri, azınlıkları, kadınları, eşcinselleri aşağılamak isteyenlere sen de benim gibi karşı koyacak, belki de öfkelenip onların bulunduğu yeri lanetli bir protestoyla terkedeceksin. Biliyorum, sen de benim gibi, insanların savaşlardan uzak,barış içinde yaşamalarını sağlamak için ne kadar hayalci ve ne kadar sonucu umutsuz da olsa bir takım etkinliklere katılacak, çocuksu ve en çok da hüzünlü dernek binalarında, ne yapmalı, nasıl yapmalı diye kendini hırpalayacaksın. '''
DİYE BİR ALINTI YAPMAK İSTEDİM...
Gerçek sevgiyi biz yaşıyoruz seninle.Bedenlerimizi satıp ruhlarımızla kimsenin ulaşamadığı o boşluğu dolduruyoruz.
OYSAKİ O BOŞLUĞU BİZ DOLDURMALIYIZ...SEVGİ İLE..SAYGI İLE..
GÜZELDİ BÜLENT...İBRETLE OKUDUM..
SEVGİYLE..