- 979 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Hayatınızda kendinizi reset'lemeyi bilmek gerek.
Sürekli başkalarının istek ve arzularını yapmak yerine, ben ne istiyorum diyebilmek önemli ! Başkaları için yaptığın fedakarlık yerine, kendin için neler feda edebilirsin ? Mutluluk için kendinizden başkalarına ödün verdiğiniz sürece, daima mutsuz olmayı öğreniyorsunuz... Sizin çevrenize ne kadar önem verdiğiniz değil, bence çevreniz size ne kadar önem veriyor ?
Hayatınızda kendinizi reset’lemeyi bilmek gerek... Çocukken başarınız karne ise, büyüdüğünüzde başarınız maaşınız oluyor... Sürekli birilerinin yolunda gitmek, zorunda kalmak duygusu !
Ya iş dünyanızda, üstünüze boyun eğen sabredensin. Yada eşinize. Arkadaşına , dostuna v.s v.s . İşinde sabırlı olmasan işsiz kalacaksın, eşine sabırlı olmasan boşanan, yuvası yıkılansın. Arkadaşının saçmalıklarını görmemezlikten geliyorsun, hangi birini düzeltebilirsin. Çevrende kimse kalmayacak yoksa.
Gerçekten hangi veya kimin hayatını yaşıyorum ! Sizi siz olduğunuz için kim sahipleniyor , kabulleniyor ? Kişi ne olduğunu ve ne istediğini bilmeli...
Her kişi hayal kurar mutlaka ! Kendi için iyi , huzurlu , mutlu bir hayat hayal eder. Kimi geçim sıkıntısı ile kimi sağlık ile bunalır ve yapamadığını düşündüğü yada olamayıcağı kişinin yaşamlarını hayal eder !
Hayatınızı reset’leyin demek kolay mı ? Değil elbette. Ama bir iki saniyesinin ne olacağını bilmediğiniz bir yaşamda neden yeni bir başlangıcınız olmasın. Kendinize önem verin, başkalarının hayatı , fikirleri ile yaşamayın artık. Yüreğinizin sesine kulak verin !
Hayat kısa, hiç birşey için kendinizden feda ettiklerinize değmez sanırım ! Birkaç gün ömrünüzün biçildiğini bilseydiniz eğer, hayatınızda neleri yapardınız...
Kişi kendine değer vermiyorsa, başkasının kendine değer vermesinide beklememeli...
Leyla GÖGER / 21. 06. 2011
YORUMLAR
Beğeniyle okudum. Görüşlerinize katılıyorum. Sanırım alışılagelmişlikten kaynaklanan bir yazım olmalı.
"Ya da" bağlacını ayararak yazın. De ve da bağlaçlarına da özen gösterdiğinizde yorum yapmasam bile
yazılarınızın devamlı okuyucusu olacağım. Başarılar diliyorum. Saygılar.
Leyla GÖGER
bu hayatta herkesin gayesi,hayalleri,umutları ve tabiki değer verdikleri vardır...eğer bunlarla birlikte yaşamak istiyorsak sabretmeli,hataları görmemeli,affedici olmalı,kendinden değil de can dan verebilmeli karşılık beklemeden görebilmeli gerçeklerin neler getirebileceğini anlamalı hayatın...aslında hepimiz uyuyoruz imanımız zayıflamış sadece dünya işleriyle boğuşuyoruz eğer bunun yanında kalbimize giden yolun sonsuz sevgi olduğunu bilirsek ya da öğrenebilirsek, dim dik huzurlu mutlu sağlıklı bir yaşam sürebiliriz...kaderimiz var hiç birimizin bilmediği aslında çok yakın olabileceğine inanmadığımız bir son... o sona geldiğimiz de pişmanlık duymadan son nefesimizi verebiliyorsak hayatımızı resetlemiş oluruz...
sevgiler balerinden....