- 984 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
KADINI NASIL ANLAMALI?????
Kadınların ne istediği sorusu milyonlarca insanın beyninin bir köşesinde durup arada hortlasa da halen çözmek için uğraşan var mıdır bilinmez..
eğer varsa da söyleyelim hiç uğraşmayın!ömrünüze yazık.
kadınların kendi kendilerini bile zaman zaman anlayamadıkları düşünüldüğünde kadınları anlamak erkekler tarafından gerçekleştirilmesi çok zor olan bir arzudur.bu sebepten olsa gerek, erkekler kadınların olumlu veya olumsuz her söylediğini sadece dinler,düşünmez ve başını sallar....
KADIN HALLERI
Çok yanına giderseniz "SIKILDIM " der. Az giderseniz küser.
* İyi giyinirseniz " ÇAPKINSIN " der. Dikkat etmezseniz zevksizlikle suçlar
* Kıskanırsınız " HUYUN KÖTÜ " der. Kıskanmazsınız " SEVMİYORSUN " der.
* Arkadaşınızla buluşursunuz adı " İHMAL " olur. O buluşur " BİZİM KIZLAR " olur.
* Siz başka kadına bakacak olursanız gözünüz oyulur. Başka bir adam ona baktığında adı " HAYRANLIK " olur.
* Konuştuğunuz anda dinlemenizi ister. Dinlediğiniz anda
" NEDEN KONUŞMUYORSUN " der.
* Siz bir dakika geç kalın kıyamet kopar. Kendisi bir saat gecikirse
" BUNDA NE VAR "
* İltifat edersiniz " YALAN " der. Etmezseniz bırakır gider.
* Her isteğine evet derseniz " KARAKTERSİZ " olursunuz. Karşı çıkarsanız
" ANLAYIŞSIZ "
Ayrıca mantık aranmaması gereken en önemli konulardan birtanesidir. ne söylerlerse, ne yaparlarsa ’’salakça, aptalca, mantıksız vs.’’ gibi sözcükler kullanarak kendini yıpratmaman gerekir.en bilinmeyen denklemlerden, en yüksek dağların zirvelerine tırmanmaktan, en bulunmaz hazineleri bulmaktan çok daha zor olan olgudur KADINLARI ANLAMAK...
Her erkek bu serüvene bir şekilde başlar. karşımdaki kadını kadınları anlayacağım diye azmeder. ancak hiçbir erkek yoktur ki, sonuca ulaşsın, kadınları anlasın. başlangıçta kadın kadınları anlamak için azmeden erkek, zamanla hem çaptan düşer, hem de ne kadar SACMA bir şey istediğinin farkına varır. yani yola istekli çıkar, yolu hiçbir şey elde edemeden bitirir.
Başlamadan bitirilmesi gereken eylemdir. zira ünlü düşünür psikolog freud bile ’’anlamadıgım tek şey kadın davranışları ve ruhudur’’ gibi bir cümle sarfetmiştir.
Erkekleri anlamakla aynı eşdeğerde, hayatın en kazık sorusudur...
Kadın sazda melodi aramak gibi bişeydir... hani olurya el durmadan gidip gelir sazın klavyesi üzerinde... işte onun gibi her şarkının her yerinde farklıdır kadından çıkna fikir..ses... düşünce.. ve tavır.. sen arar durursun ama..kimisi yavaş bir tınıdır... düşünerek çalarsın mesela o sazı (kadını) yada notalardan bakarsın... anlarsın çalarsın.. kimi kadın daha zordur ki hızlı çalınmak ister... kimisi çok daha hızlıdır ama mutlaka değişir her vuruşta klavyedeki el ayarı...
hele ki en başta akor vermen icab eder... sonra da yer yer gerekir bu akor ...
bazen şarkı hızlı başlar sonradan yavaşlar.. ama yine söylüyorum eliniz hiç durmaz sazın klavyesinde durmadan ararsınız o notayı . sazı iyi çalmayı zamanla öğrenirsiniz siz... hem ilk derstir hemde devam eder ...devamn ettikçe alışırsınız ve daha iyi çalarsınız... genelde ilişkilerin başında sorunlar yaşanmasıda işte bundandır... alışmak yani...
bazen bırakırsınız başka bir saza gider gönlünüz... onu çalarsınız... bazen sazı kırarsınız.. bazen tel kırarsınız.. kırık teli umursamasanızda eksiktir artık o... tamir etseniz iyi olurdu.. ama tamirsiz çalarsanız özür dilemeyen bir tipiniz var demektir...
kadın saza benzer her daim farklı tını çıkartmak için çalışmalısız... ne kadar erkekseniz o kadar iyi çalarsınız ne kadar iyi çalarsanız o kadar güzel tınılar çıkartırsınız...
haaa ..yeri gelmişken...
erkekde ise davula benzer... tokmakla vurursunuz çıkan ses farklı olabilsede genelde tek düzedir... sazın ritmine uyar ona renk katar.. onu değerli kılar... o kadar
BERRIN KORKMAZ