- 589 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Altınçağ Konusunu Açayım
Altınçağ Konusunu Açayım
Altınçağ, Cennet çağı. Yani her bireyin hayalinde kurduğu Cennetin fiiliyata dökülmesi bir yönüyle. Şimdi Cennette ne varsa bu çağda da o olmalı değil mi?
Cennette bireyin sınırsız özgürlüğü her açıdan var mı?
Var.
Altınçağ’da da o var.
Cennette birey tercihinden ayıplanır mı?
Hayır.
Cennette Fikir ya da dini mücadele var mı?
Hayır.
Cennette ibadet var mı?
Hayır.
Cennette sınır var mı, şunu yapamazsın diye?
Hayır; bir şey Cennette ise o asla yasak olmaz. Zamanında sembol elma yasağının neticesi ortada.
Cennette şeytan sembolü ile ifade edilen bir kötülük var mı?
Hayır; çünkü şeytan oradan kovuldu.
Peki pratikte Altınçağ’dan nasıl kovulacak dersiniz?
Misalle anlatayım;
Güneş ve çevresindeki haleleri düşünelim. Kaynak güneş.
Aslına O diyelim.
İlk hale İnsan halesi;
insandan önce ilk hale melekti, insan yaratılınca meleklerin secde etmesi sembolü bundandır. İkincil oldular. Şeytanın isyanı ikincilliği kabul etmemesinden ya da anlayamamasından oldu. Ta o aşamada zaten üçüncül duruma düştü.
İkinci hale Melek halesi;
şeytan oradan da düştü secde etmediğinden.
Üçüncü hale enerji halesi;
cin, şeytan ve enerji bedenlerin bulunduğu hale.
Dördüncü hale;
hayvani bedenin bulunduğu. İnsanın da doğumla geldiği yer.
Beşinci hale;
bitkisel yaşam. Ruh bakımından gelişmemiş alt yaşam formu.
Altıncı hale;
toprak. İnsanın ilk haleden toprağa atılması ve tersine bir yolculuk yapması aslına doğru yolculuğa çıkması esfeli safilin olarak anlaşılabilir. Ahsende en üst canlılık makamında olan insan esfele en alt formata atılmış. Ve yolu var orjin hakikatine doğru hayat yolunda asıl maksadı budur. Cennet ile sembollenen orjin hakikatine koşar.
Altınçağ’da ne oluyor da şeytanın tesiri azalıyor?
Cennet’te şeytan yok demiştim, Altınçağ Cennet çağı demiştim.
Halelere bakalım.
2012 ile sembollenen değişimde gizli bu hal.
Haleler arasında geçişler olacak liyakat esasına göre. Benzinlikte siz dururken yanınızdaki araba hareketlenince göz aldatması olur sizin araba geri gidiyormuş hissi olur. Oysa siz duruyorsunuz. Yanınızdaki ileri gider. İnsanlık topraktan, bitkiden, hayvandan, enerjiye geçiyor. Oraları da tanıması gerekiyor. Enerji sonrası meleküt ve orjin insan. İnsan enerji halesine geldiğinde şeytan hayvan konumuna düşer. Hayvanın insanı aldatması ne kadar olur onu siz anlayınız.
Son tahlilde Altınçağ’da insanın orjine daha da yaklaşması var.
Sevgiler, selamlar.
Ahmet Bektaş