De hadin gidin yatın
O değil de;
Elektrik yok gibi karanlıkta yazma çabamı da takdire şayan buldum. Bu özlü cümleden sonra size kolaylıklar diliyorum. ’Şayan’da dedim ya artık... gerisini siz düşünün...
O değil de;
Akşam saati Kadıköy’den Kartal’a kadar Ankara’lı bilmem kimden Ankara havası dinledik minibüscek. Artık ağlamam an meselesiydi. Hayata ve Ankara’ya küstüm…
O değil de;
Her daim Azrail’le randevusu var gibi giden sürücüler önemli bir işiniz olduğunda nasıl uyuzlanarak gidiyorlar varın siz tahmin edin. Her kırmızı ışığa yakalanmaları da cabası. Nasıl beceriyorlarsa…
O değil de;
‘Müsait biyerde inebilir miyim’ diyen yolcuya ‘Nerede?’ diye soran bir şoför… Bugün havada mı bir gariplik vardı, insanlarda mı yoksa bende mi anlayamadım.
O değil de;
Paranın üstünü vermeyen şoföre ve parasını vermeyen yolcuya sinir oluyorum. Onlar benim arkadaşım olmasın. Benimle ince belli bardakta çay içmesin.
O değil de;
‘yollar biter dertler bitmez/kader ona neden gülmez’
O değil de;
İyi bayramlar.
De hadin gidin yatın sizde... Saat gecenin bi yarısı oldu!
YORUMLAR
Eskiden elektrikler kesildi örtmenim derdik de yemezlerdi. Çünkü o zaman elektriğe alternatif olarak her evde Lüx denilen gazlı lambalar vardı.
elektrik kesildi de Lüx de mi kesildi derdi örtmenler.
Ben bu dolmuşçuları anlamıyorum zaten .
Ankaralı bilmem kimin havasını çalmak gibi basit bir icraat peşinde koşacaklarına ...
"Henüz üç yaşsında bir gardeşimmm vaaaaar,Seni ondan bilemmm gısssganıyooruuumm" adlı Mahürişanivervişan Makamındaki eserimizi zortingen yapsalar ya!
Bunlar adam olmaz.
Zaten İstanbuldan dolmuşlarla halk otobüslerini kaldıran belediye başkanına oy vericem.
Bi de hastanede inecek var mı? diye soruyolar ya.
Ya adamı hasta ettin tabi ki hastanede inecek.
Hastanede hemşirelere "iyi bayramlar" dileyecek.
Esma KAHRAMAN
Ben bu şarkı ödül alsın istiyorum hatta bu şarkı eurovizyonda ülkemizi temsil etsin istiyorum.
Hatta bu şarkıyı Nihat doğan seslendirsin istiyorum. Bu şarkıyla coşup ağlayıp gülmek istiyorum
Okulların teneffüs ve ders zilinde bu şarkıyla eğitim yapılsın istiyorum
İstiyorum yani...
İyi bayramlar Sayın Yazarım.
erolabi
Nihayet bir aciz kul da doğruyu gördü.
Bir yanda "heniz üç yaşında bi gardeşim varrr" diğer yanda " Kıral finalde...kıral meydan okudu..Kıral Sürvayvırı alacak " adlı Kıralımız Nihat.
Al birni göm ötekine.
Al diğerini yatır.
Bir okulumuzun dersi bittiğinde "Henüz üç yaşsında bir gardeşimmm vaaaaar,Seni ondan bilemmm gısssganıyooruuumm" diyerekten derws zilimiz çalsa öğrencilerimiz daha zeki ve kaslı olmaz mı?
Olur !
O zaman neden bu yönde gelişmelerimizi açılışımlarımızı yapmıyor milli eğitim bakanlığı talim terbiye ve endülüs işleri başkanlığı.
Neden yaşlanır insan ...neden miyavlar kedi.
İşte bundan.
Ondan bundan değil sadece bundan.
Ya bir de cenazelerimizde bu muhteşem ilahiyi anıran müzüğümüz çalınsa daha bir cennetlik olmaz mı ölenlerimiz,geçmişimiz geleceğimiz.
Olur.
Ne düşünür Zebaniler adam veya kadın bütüm ömrü boyunca Nihat Doğan adında bi dumuri Kıralın ve henüz üç yaşında sapıtmış bi ses kanatçısının zulmüne uğramış bari biz eziyet etmeyek.
kanatçı dedim de geçen gün bi kanatçıya gittim.
tavukun kanatlarında ne kadar kıl varsa tabakta.
Ya adam bi ağda yapar tavuğuna.
Ayıp ya.
Biz de Nihat beye ağda yapalım.
Esma KAHRAMAN
:)))))) Şoförün yerinde olsaydım 'neşen bilir bu minibüs kartala kadar gidiyo istersen sende bizimle kartala kadar gel derdim.
Dolmuş ve halk otobüslerinin yerine bisiklet olabilirdi.
Bi tarihte Eskişehir'e gitmiştim, mesai bitiminde herkes bisikletliydi
olayları iyi yakalama ve farklı bir bakış, aslında bahsedilen bizleriz.Birde anlayabilsek.
Esma KAHRAMAN
:) Sefalar getirdin Sayın Yazarım.
Yine minibüs muhabbetleri ve bolca tebessüm.
Severek okudum.
Saygılar sayın yazarım.
Esma KAHRAMAN
:) Sevgiler Sayın Yazarım.
Yurdum insanının halleri...Hoş...
Tebriklerimi ve saygılarımı sunarım.
Esma KAHRAMAN
:) Sevgilerimle Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
Ne demek,
"Ankara'lı bilmem kim" ?
Ankara'da ikamet eden bir vatandaş olarak,kınıyorum.
Hem,Ankara havalarının nesi var ?
İnşallah bi daa ki sefere Urfa-Uzun Hava dinlersin.
Tüm maddi ve manevi tazminat haklarım saklı kalmak kaydıyla,
iyi bayramlar Sayın Yazarım.
Esma KAHRAMAN
Hak hukuk dedin de, 1 aylık maaşımı vermeyen ve 3 aylık SSK'mı 20 gün yatıran eski çalıştığım kurumu da dava edicem de sabah erken kalkamıyorum...
:) İyi bayramlar Sayın Yazarım.
O değil de
telefonda bağırarak hayatını anlatan minübüs yolcusu hasta ediyor beni.
Esma KAHRAMAN
Teşekkürler Sayın Yazarım.
Yahudiler ve çalışanlar için kutsal olduğuna inandığım bir cumartesi günü işe gelmek yüzünden canım iyiden iyiye sıkılmışken, tatlı üslubunuz yüzümü güldürdü.
Yazan ele gözleyen göze sağlık.
Esma KAHRAMAN
Esma KAHRAMAN
ön koltukta oturana 'parayı uzatırmısın' denildiğinde dönüp 'ben niye senin paranı uzatıyorum' diyen komik arkadaşlar var. Onlar da ayrı bir familyadan...
:) O değil de;
:) Sevgilerimle Sayın Yazarım.
Hafta sonu olunca uyku saatleri de degisiyor ister istemez.
Yollar bitmez kader de nedense hep gülmez derler.
Yalan söylüyorlar inan...
Sevgiler
Esma KAHRAMAN
Zor be Sayın Yazarım...
:) Kocaman sevgilerimle.