- 755 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
AH! KIYMETİNİ BİLEMEDİKLERİM
Ah !!!Çocukluğum,bu gün bir daha özledim seni.Hele gençliğimi burnumda tütüyor özlemi içimi yakıyor.
Çevremdeki bu kadar liseli genç ve ben onların arasında oynayıp gülmek istedim.
İşte bir daha keşkelerimle giden çocukluğumu ve gençliğimi aradım.
Eğer bilseydim "sizi" bu kadar özlüyeceğimi bilseydim ,doyasıya sarılırdım size elimden gel...se bırakmazdım.Tuta bilecekmişim gibi.
Ah !!! Gençliğim ah!!!
Şimdi genç olsaydım,çevremdeki gençliğe katılır,onları coşturan ben olurdum.
Yüreğimin çarpıntısı gibi eğlenip hızlı yaşar ama zamanımın kıymetini bilirdim.
Şu anda onlarca gençlerle kalkıp oynayasım var, fonda çalan müzik eşiliğinde.
Onlara ayk uydurup asilik yapasım var,tüm uyarılara rağmen..Çünki burası bir Tiyatro salonu ve görevliler "sessiz olun ,oyun başlıyor " demelerine rağmen liseli gençler coşuyorlar ve benim yüreğimde onlara eşlik ediyor.
Resmen yüreciğim halay çekiyor .
Onlarla bereberce tempo tutup hatta zıplamak istiyorum .Kendimi özgürce kaybetmek hiç düşünmemek istiyorum.Ama imkansız.
Ben kocaman yaşı kemelini bulmuş bir kadın,onlar ise yeni buluğ çağında liseli çocuklar cıvıl cıvıl , boy boy.
Aramızda 21 yaş var en küçüğüyle .
Yinede gönlüm onlarla coştu hareke etti ve gençliğimi bir kere daha özledim.
Hele çocukluğumuise anlatmaya yüreğim dayanmıyor.
Ve anın kıymetini bilmeyen gençliğe eyvah !Diyorum.
BİNNUR DOĞAN.*
26 03 2011 TİYATRO ANISI
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.