- 1078 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Saklı bahçemiz mi ?
Sevgili dostlarım, sevgi; çok sevgi hatta aşık olmak aslında çok değerli bir konu tüm yaşamış yaşayan insanlar olarak sorunların başında gelen konumuz bu.
Her insanlar gibi mutlu olmak bizimde hakkımız sevilmek hakkımız âşık olmak kadar doğal bir şeyde yok, gel gelim sayın okurlarım mesele şurada bir insan olarak bay ve bayan elbette bir şeyler yaşamalıyız.
Yani bu konuyu oraya sokmak istemiyorum, bekâr olabilirsiniz dilediğiniz kadar sevgi ile yoğrulabilirsiniz, âşık olabilirsiniz yalnız bakın sorun şurada siz bay bayan olarak bekarsınız ama karşı taraf evli ise asla yeltenmemek lazım konu başlığıma girmek istiyorum tartışmak istediğim konu şuydu.
Sen evlisin ve karşı taraf ta evli ve çocuklar var her nerede tanıştınız sorunda değil konu neden evli iken beraberlikler çok tatlı oluyor neden kendi evliliklerimiz aklımıza gelmiyor neden niçin ler neden kendimizi sorgulamıyoruz, bakınız severek evlendiniz öyle veya böyle bir süreç geçti ve çocuklarınız oldu büyük bir çabayla belki yirmi veya otuz yıl zaman geçiyor ne tılsım veya o nasıl bir duygu ki ikinci birine sevebiliyorsunuz âşık olabiliyorsunuz, evinizde sorunlar olmuş olabilir her neyse sorgulamıyorum, merak ettiğim şu, evlisiniz ne gereksim duydunuz da ikinci bir baharı yaşamak onu merak ediyorum, senelerinizi verdiğiniz kendi helâlınız varken ne hikmetse o daha güzel oluyor çekici oluyor nasıl bir duygu ki haram tatlı hatta ayrılmaya kadar varıyor, ne biçim sevgi aşk anlamıyorum.
Sevgili dostlarım bu yazımı yazarken çok yakın zamanda olmuş gerçek öyküyü anlatmak istiyorum;
Çok saygı değer bir beyle bayan arasında geçen konumuzla ilgili yaşanmış serüvenleri, burada isim zikretmek istemiyorum, bay bayan evliler ve her iki sininde çocukları var birinde iki kız diğerinde kız oğlan evli olanlar var okuyanlar öğretmen olanlar, olayın olduğu zamana dek o kadar mutlu ve heyecan dolu evlilikleri varken ne hikmetse bilgisayarda tanıştıkları oradan buradan sohbetleri sevgi yumağına dönüşmüş ve bu yumak önünü alamadıkları sevginin doruğuna çıkmış bay on iki senelik düzgün giden evliliklerinde bir sorun la karşılaşmış olabilir ama evlilikleri bey tarafından iyi gitmemeğe başlamış aradığını dışarıda aramış ve bilgisayardaki tılsımdan aynı sorunları olan bayanla tanışıyorlar oda sorunlu on seneye yakın onunda kendince sebebini birbirlerine açıkladıklarında sanıyorlar ki ikinci baharlarını yaşadıklarında doruğa çıkacaklardı çok güzel beraberlikleri dostluk adına başlayan sevgiye hatta aşka dönüştü önlerini yaşadıklarını göremez oldular ki buluşmalar başladı doyumsuzluklarını beraber yaşıyorlar ev çocuklar akıllarında bile değil onlar uçuyorlar sonradan olacak sorunları göremez oldular ne zamana kadar birlikteleri gidecek gözleri mühürlenmiş sanki göremiyorlar, hangi taş hangi tokmak kafalarına vuracak ki kendilerine gelecekler gerçekleri anlayacaklar bir süre giden aşkları neden bilinmez bir durgunlukla yavaşlamış ve kendilerinin başlattıkları sevgileri aşkları birden duraklamış ve bitme noktasına gelmiş hatta birbirlerinden nefret etmeğe başlamışlar aslında sorunun temelindeki sebebi bilmedikleri halde ayrıldılar olan kime oldu meselede orada değil sizler kendi aşkınızı belki yaşadınız belki beklediğiniz olmasını istediğiniz senelerinizi beraberken yaşadınız ama geride bıraktıklarınızı bir yatakta iken başınıza koyduğunuz yastıkla baş başa kalarak düşününüz, ben ne yaptım şu yanımda yatan masum adama masum kadına neden bunu yaptım ya o bana bunları yapsaydı diye düşününüz siz duysanız ne yapardınız düşünmek istemiyorum bakınız efendim sevgili dostlarım gözlerinizi zifiri karanlıkta kapasanız da aklınız hep kalbiniz hep yaptıklarınızda olacak hep bir yanınız tırmanılacak sizi kaplayan sırrınız sizi boğacak vicdanınız sizi rahatsız edecek dayanamayacaksınız saklı aşkınıza danışsanız da oda aynı durumda olduğunu söyleyecek ne yapacağınızı bilemez çıkmazlarda olacaksınız hatta boşanalım deseniz de bu zamana kadar dostlarınıza neler anlatacaksınız kimler size selam verecekler sorunlar düşündürücüdür, çocuklarınıza nasıl izahatlar yapacaksınız olmazlar yığılıdır, ama siz işlediğiniz büyük günahın vebaliyle yaşamak zorunda kalacaksınız helâlıklar dileseniz her şey berbat olacak karar aldığınız iğrenç bedel sizi ölümünüze kadar kurcalayacak sizi yavaş yavaş kahredecek olan olmuştur geriye dönüş asla olmayacağını bildikleri halde sorun düşünceler hep devam edecek.
Sizler düşününüz nasıl bundan sonraki evlilikleri sürecek, onları görüyorum kendime soruyorum ben olsam ne yapardım onlara nasıl nasihatler söyleyeyim ben de çıkmazdayım dostlarımı gördükçe üzülüyorum, nevarki olanlar olmuştur çözümü kimse bilmiyor neden hala hazırda olan evliliklerini sürdürmezler herkes te belki daha başka sorunlar vardır inanın ki ben çıkmazdayım düşünemiyorum size bırakıyorum ama şu ikinci bahar, yaşayamadıklarımı fırsat varken yaşıyayım demek, hayatımızın büyük sorunu olduğunu da biliyorum.
Düşünmeye davet ediyorum.
Mutlu sorunsuz evlilikler aşklar diliyorum..
Saygılarımı sunuyorum.
Sami Arlan..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.