- 877 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SEVGİLİ YÖNETİCİLER YAZARLAR VE OKUYUCULLAR
Sevgili Yöneticiler Yazarlar ve Okuyucular;
Recep Tayyip Erdoğan Şiirim Mani Koşma dır. Bu tür Halk Edebiyatının en yaygın örneğidir. Bir kimseyi övmek veya yermek ya da toplumun bozuk yönlerini eleştirmek düzeltmek amacı ile yazılan şiirlerdir. Nazım birimi dörtlüktür. Hece ölçüsü 7 dir. Şiir gözleme dayalıdır. Benzetmeler somut kavramlara dayanmaktadır. Söylenen her şey gerçek yaşamdan alınmadır. Maninin ilk iki dizesi temel düşünceye giriş yapmak için söylenir. Temel duygu ve düşünce son iki dizede ortaya konur.Bu Şiiri Siyasi olarak nitelemek gülünçtür.
Benim Şiirlerim Recep Tayyip erdoğan Şiirim de dahil İnternette bir den çok Blog ve Sitede yayınlanmakta iken sizin keyfi tutumunuzu hoşgörü ile karşılamamı lütfen benden beklemeyin.
Recep Tayyip Erdoğan Şiir okuma suçlusu idi. O Şimdi büyük Milletinin Başbakanıdır.
Yaşar Kanşıray da Şiir yazma suçlusu olursa ne olur ? Bunada bu Asil Millet karar vermeye muktedirdir.Bence bu uygulama Edebiyat Kelimesinin içinden "y" harfini atarak Edebi atmakla eşdeğerdir.Bu asil Millete rağmen Zilleti seçmektir. Milleti hiçe saymaktır. Aklı beşer nisyan ile malüldür. Yüce Milletim yerinden oynayan taşları yerine yerleştirmeye muktedir ve mahirdir ve bunu becererek bekasını İnsanlık tarihi boyunca sürdürmüştür. Delalet ve hıyanet içinde olanlarda milletten hak ettiği cevabı almıştır. Bundan sonrada alacaktır. Bu çağdışı mantık ve uygulamayı Edebiyat Sitenize Yakıştıramadım.
Recep Tayyip Erdoğan Türkiye Cumhuriyeti Devletinin Halkının oyu ile seçilmiş bir Başbakanıdır. Siz kabul etseniz veya etmeseniz de o sizin de Başbakanınızdır.
Recep Tayyip Erdoğan Benim Başbakanımdır. O na yazdığım Şiir Sitenizi neden bu kadar rahatsız ediyor? Hangi hak ve yetki ile Şiirimi sayfamdan siliyorsunuz? Kalemime Kelepçe vurmaya Sitenizin ve İslam düşmanlarının gücünün yetmeyeceğini bilmenizi isterim. Lütfen söylermisiniz inananlar sizi neden rahatsız ediyor? Bana söylermisiniz Edebiyat Sitenizde yayınlanan açıkça Komünizmi ve Komünistleri öven şiirlerden neden rahatsız olmuyorsunuz ve bunları neden yetkili kuruma bildirmiyorsunuz? Asıl olan görevinizi neden yapmıyorsunuz?
Recep Tayyip Erdoğan Sitenizi denetlemekle yükümlü Telekominikasyon İletişim Başkanlığının da bağlı olduğu Türkiye Cumhuriyeti Devletinin Başbakanıdır.
Lütfen Recep Tayyip Erdoğan Şiirimi sitenizdeki sayfama asarmısınız.
Selam ve Saygılar.
İnş. Müh. Yaşar KANŞIRAY
YORUMLAR
"Kalemime Kelepçe vurmaya Sitenizin ve İslam düşmanlarının gücünün yetmeyeceğini bilmenizi isterim." buna %100 katılıyorum. Şiirinizi lütfen benimle de paylaşır mısınız? Burada Uludere'de PKK'nın saldırgan politikası nedeniyle ortaya çıkan talihsiz olayı anlatan ve kötü bir üslupla yazılmış bir şiir günün şiiri seçildi. Hata dersen özel isimlerin yazılmasından tutun da eklerin yazımına kadar full yanlıştı. Ve bu olay bahane edilerek Hz. Muhammed'in ümmetine şiirde "Katil Sürüsü" deniliyordu. Bu yüzden size %100 katılıyorum.
Bu arada kurban bayramınızı da gönülden kutluyor, saygılar sunuyorum.
her insan kendi sevdiği bir insan ve ya her hangi bir zaferi kendi duygu lisanı ile yad etme hakkına sahiptir.
din dil ırk bg her ne olursa sonuç değişmemeli...
aydın ve daha çok demokrasi için ayrışmadan bakmak lazım
saygılar....
yasarkansiray
Selam Sevgi ve Saygı Sunarım Efendim.