Terk Edişin Arzulanış Irmağı Akar
hayrettin taylan
Kafları kovalayan koşuşlarımda yelelerimi y/ellere verdim.
-Uçtum zamanın kuş olduğu sensiz her deme. Kırılmış bir yüz, fotoğrafları ağlatıyor. Çekilmez oluyor her şey.
- Son sözünün yaprağı güzüme melali kitap oluyor.
Söz görmezliğin sakıncaları yüreğimi yırtıyor. Farkındalığın turfandasında içsel hezimetlerime hizmetçi oluyorum.
-Har ile baharın ortasında harman olmaya hazır bir mümin gibi mevzilerime konuluyorum.
-Kavimlerin göçünü yaşayan ayrılıkların ılık sonrasızlığına
yatıyor yaşamak istediklerim.Uyumak ile aşka uyanmak aynı değilmiş. Sen ile sensizlik aynı aynada taranırsa özlemek kimin icadı.
*Döşümde serin bir bekleyiş varken,bitmiş bir aşk sönmüş bir yanardağa benzer.Her an yeniden canlanabilir.
- Söndürdüm senli l’avları şimdi fay kırıklarımdaki can kırıklarının depremleri revaçta. Gönülevim yıkıldı. Aşk çadırında yaşıyorum. Gözlerin dışındaki ışıkları kapattım.
-Karanlık bir dehlizin eliftik anındayım. Ar perdelerini, kapatmayan güzellerin bir perdelik aşk oyununda perdeciyim şimdilik.
-Sensizliği oynamamı istiyorlar. Ben sensiz değilim ki.
Yükledim sırtıma canhıraşın heybelerini topal bir çekirge gibi zıpladım bahtımın nadaslarında.
- Seni keşfetmek aşkın yeni kıtası. Başka dünya istemek , başka sularda yüzmek, başka yüreklerde mumyalanmak gereksizdi zaten.
Gidişin aslında bir keyiftir. İçsel , iç içe kapıların açıldığı, vicdanla aklın barıştığı, huzurla, hüznün kardeş olduğu, ayrılıkla, gelişin süzüldüğü bir arınmaydı.
- Gidişin aslına ruha yeni bir sevgi ve katıktı. Başka sevda ekmeklerine sürünecek y’ağların erimiş, eritmiş, kızartılmış demlerin akışıydı.
Ben gitmelerini sevdim Bennara;ama gelmelerini çok özledim.Gelemeyişlerine hiç alıştırmalar yapamadım.
Dönem bitiyor ,birikmiş bunca özlemim varken,alıştırmalar yapamam sensizliğe.
- Kendime merhametim arttı. Gamsız adam, duygusal bir yumak oldu. Her acılı filmde seni yaşadım,her acıda sen oldum.Dahası içsel ehillerim bilinmezliklere künyenlendi.
- Farklı bir duyarlılık depreşir içimde.Muazzamın içindeki azzam benim.
Beni aziz yaptır aşkın.
Duyarlılığın duyularıma özsel bir özne oldu.Ben kendime aşina oldum. Uslanmazlıklarım içsel devrim yaşadı.
-Günahlarım ah ettiklerinin cehenneminde yandı,şimdi kevserinden içmeye hazır.
Bütün hakları mahfuz bir sevi yasasının son haliyim.
-Dokunulmazlarına dokunuyor kıymet bilmediklerim.
-Kıyam eden kıydıklarımın kıyıcısı oluyorum.Sulu gözlerinle göz yaşı sellerinin beni sende toparlanışına kadimim. Bahaneleri uzak kalışların cüzdanına atıp atıfta bulunan kavuşmanın sonu olmalısın Bennara.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.