- 621 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ses etmeyin- ardahan öyküleri 198
Ollaaa! Buraya geldik he sonunda!
- Ses etmeyin çocuklar!
- Tamam Dayı
- Edegül Dedegül Zerebük Tikoş Zamzelek hep burada vaaa...
- Ne dayı?
- Ola ses etmeyin Ardahanlıları eşitmişler burada da...
- Burada da mı?
- Yav bir loğma susun Allahaşkınıza!
- Eşitsinler ne olmuş Ardahanlıyı... Ardahanlı okumuştur yazmıştır.
- Burayı biliyer misin? Neredeyiz şimdi?
- Bilmez olurmuyum.
- Ola baba sizden korkmayan külli kafirdir.
- Dayı hele bir buyan bak! Bakar mısın?
- Bakmayacam ... ahan yemin.
- Dayı Burada bir ben mi varım Allahan?
- Yok Almanlar var İngiliz var Hindistanlı var her millet var?
- O senin enişten değil mi? Ne gezer aşağdan gelir. Otelden çıktı ben kahvaltılık kaşar alıyordum Rastlaştık.
- O otel onundur. Otelçuluk yaper şimdi. Şeyçuluk bitti. Öğretmençuluk yaptı boya başa çıkardı. Şimdi otelculuğa havaslandı.
- Ey iş etmiş. Yazukluğa. Keşke kiraya verseydi.
- Sabancının Koçun Divan otelleri var onlara niye bişe demedinde enişteme laf sokuyorsun...
- Aklan bişe gelmesin efendican... sadece yorulmasın diye dedim!
- İştemiyorsun gözün götürmedi.
- İştemiyenin gözü kor olsun!
- Urusya ya otel dikmedi mi yüzmilyara yakın parayı batırdı Oğlunun oturduğu evin kirasını aldı oğlundan Çocuk gene ey çocuktuda kirayı verdi arkadanda maliyeye babasını ihbar etti Bu hayıflandı evden küstü eve gitmemezliğe başladı İmdat’ın Otele yerleşti Otelde yatmaya kalmaya başladı Sabahları çorbayı Karadeniz restoranda içti Şehir Kulübünde akşamladı...
- Rus kızına sebep o oteli açtı ben o işin esasını bilirem Parayı yedirdi bişe de yapamadı...
- O kız ferik gibiydi dilberi buna yedirirmi elinoğlu
- Oyalamışlar parasını elinden çekip almışlar Şavşetli biri daha vardı ikisini sinordışı etmiş kovmuştular.
- Körük kapat oyunu oynamışlar bunlara son gecede
- Bizde adetdir demişler... Otelcinin elini ayağını bağlamışlar. Körük kapatma oyunu oynarız damata gerdekten önce demişler... Kalaycı Rusun biri olmuş körükçü bunu yapmışlar kollarını sırığa germişler... Körük gibi puflaycan demişler... Kızı gösterip bunun ağzına kömür isini sürmüş yüzünü bulamış götürüp Essentukinin çöplüğüne atmışlar.
- Buna ne yapsalar az gelir bu doğru ayak değil ki...
- Haklısın, ya sen ile ben, bene hatta borcun kalmıştı o diskotekte yemiş içmiştik. Kızlar polka oynamıştı. Sen polka oynayanda bir daha çaldırdın polkayı...
Zaman muazzam muntazam durdu sene baktı. Oynadıkça oynadın müziği orgla Karslı gede genç birşeydi o çalıyordu. Ne çalması teybi açmış müziği vermiş parmaklarını yalanyere oynadırde... biz zanerik gede çaler.
Karanlık da yüzen mehtapa kürek uzatsan değicek kadandı lambalar.
O gece sabaha çıktık gırla eğlenti vallahi adambaşı: Yüzdolar.
Bizim eğlendiğimiz gazino kavakların ulu başları yerden yukarı dallarıyla örtmüştü ovayı gazinoyu dansları oynayan bizleri. Kavakların seyride yüzdoların içindeydi. Sudan ucuz ne yedik ne içtik kaleme vursan bedava inan olsun.
- Ya oynadığımız
- Sus ola sus SESİN ETME
- Niye
- Ardahan duymasın
yalçıner yılmaz
12-06-2011
gebze
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.