KÜSTÜM!!!!!
KÜSTÜM
Kınamayın beni dağlara insanlara küstüm
Küstüm herkese,küstüm kaderime.
Kınamayın beni dostlar,kendime küstüm
Açmayın dertlerimi ,yaşamaya küstüm..
............Küstüm iyi günümde yanımda olan dar günümde yanımdan kaybolan iyi gün dostlarına küstüm..
...............Küstüm dünyalık olmayınca terkedenlere.dünyalık gelecekse selam verenlere küstüm..
..........Küstüm en dar anımda beni telinden heryerden bloklayanlara küstüm..
..........küstüm SENLE DOSTLUĞUM SENİ SEVECEĞİM PAZARA KADAR BİRLİKTE OLACAĞIM DEYİPTE ZOR ANIMDA SAKLANANANA KAÇANA KÜSTÜM...
........Küstüm beni ben diye sevmeyip dalga geçenlere küstüm...
.....Küstüm en dar zamanında yanındayken yanında olupta zor anımda ALLAH IN selamını vermeyenlere küstüm..
.......Küstüm yalancı dünyanın yalancı insanlarına küstüm..
.......Küstüm yalanlar ardına saklanıp saklambaç oynayanlara küstüm..
......Küstüm içi dışına uymayanlara .
......Küstüm özü sözü bir olmayanlara..
......KÜSTÜM YEMİNLER EDİP YEMİNLERİNİ BOZANLARA..
...kÜSTÜM VAADLER VERİP VAADLERİNİ TUTMAYANLARA..
.......Küstüm şeref namus sözlerini ben yemin sayarken sözlerinden dönenlere küstüm..
.....Küstüm her sözlerine yalan değil derken her sözlerinin sadece yalandan ibaret olduğunu gördükçe küstüm..
.........Küstüm umutlarımı çalana..
..........Küstüm vaadler edip yarı yolda bırakana.
...........Küstüm CANIMDA CANIM DERKEN BENİ YERE VURANLARA.
......Küstüm iki yüzlü insanlara...
............Küstüm kendime neden her söze inanırım diye.
.......Küstüm değer vermem gerekmezken değerinden çok değer veripte baştacı ettiğim gerçek yüzünü gösterdiğinde küstüm..
...........Küstüm iki günlük ömürde konuştuğuğundan ne elde edebilirim diyenlere..
........kÜSTÜM SADECE KENDİME.DİLİM LAL ARTIK.HİÇ KİMSEYE NE İNANACAĞIM NEDE GÜVENECEĞİM..İNSANLARA OLAN TÜM İNANCIMI GÜVENCİMİ İTİMADIMI YİTİRDİM..KÜSTÜM ARTIK KÜSTÜM .DOST OLARAK RABBİM YETER O NA SIĞINDIM ..SELAM VE DUA İLE..
Yeganem Nigar Bedirhan
YORUMLAR
Değerli ablam ne söylesenizde haklısınız...
beni radan çokarırsanız sevinirim..çünkü ben şahsen bilgisayarı kapatıpta dostlarını sevdiklerini unutanlardan değilim üç ay netimi bilerek kapattım..yine dostlarımı aradım...onun için bazı kimseler dediklerinizi hak ediyor...iyi gün dostu değil kötü gün dostu olmak lazım..insanlar birbirlerini Allah rızası için sevmeli...inanın az öncede içimden geçirdim Türkiyeye gelsede nerede ise ailece gitsek ziyaret etsek dedim ama bilmem ne zaman nerede kısmet olur Onu Allah bilir..siz değerli Ablamın sabır ve tevazu ile Allaha sığınıp kendini üzmemesini tavsiye derim..Sizi Allaha emanet ediyor günlerinizin hayırlara vesile olmasını diliyorum..SAYGILARIMLA..
Sayın Öztürk seni kutlarım. Tüm anlattıklarının farkına 50 yaşında vardığın için.70 li yaşlarda bazı şeylere katlanmak daha da zor oluyor.Allah'a hep sığınmıştık.Sanki bu inanca yeni başlamış gibi yazmışsın.Hiç öyle bir şey olamaz.Ona inancımız aynı güçle devam ediyor.Farklılık şurada; çevremize baktığımızda gördüklerimiz kendi değerimizi iyice ortaya çıkartıyor.O zaman anlıyoruz ki yakın çevremiz dışındakiler bizim değer vereceğimiz kadar değerlidirler.Başka bir deyişle bizi birazcık seveni sırtımızda taşırız.Bu birazcık sevmeyi dahi gösteremeyenlere karşı kendimizi çok severiz.Onlara 7 minare boyu tepeden bakar ve çok küçük görürüz.Ben selamı dahi kesiyorum.Sonuçta bazıları megaloman diye söyleniyorlar.Bu hiç önemli değil.Daha huzurlu olunuyor.Onlar da ne kaybettiklerinin farkına ancak o zaman varıyorlar.Bu durumda tekrar yanaşanlar her şeyin eskisi gibi olmadığını ve olamayacağını anlıyorlar.Allah insanları gördüğünden geri koymasın.Dara düşürmesin.İşte o zaman; karın,çocukların,kardeşlerin,anan,baban dışında yanında kimsenin kalmadığını görüyorsun.Onları hep hoş tut.Saygını sevgini hiç esirgeme.Bu yazdıklarımı ağabey nasihati olarak kabul et.Sevmediğim insanlara bu gibi sözleri bile söylemiyorum.Benim için değerli bir insan olduğunu bil yeterli.Biraz da güler yüz gösterirsen değerin daha da çok artar.Tüm yakınlarınla birlikte huzurlu ve mutlu uzun ömürler diliyorum.Selam ve sevgilerimi sunuyorum.
Değerli kardeşim bir an gelir, dünyanın tüm mihneti, ağırlığı omuzlarımıza yüklenir.Çevredeki vefasızlıklar canımızı acıtır.
'Dünyada rahat yok' hadis-i şerifi gereği, hep sıkıntılar üzerimize üzerimize gelir.
Rabbimize sığınmaktan başka çaremiz yok.
Tek tük de olsa nadir olarak gerçek dostlar da olabiliyor.
Size de gerçek dosta kavuşmanız dileğimle, selamlar.
evet...güzel söylemişin.....dost olarak YÜCE ALLAH YETER..gerisini boşver...ve dostluklar.güzellkler inanın sahte vede masal kiaplarında kalan güzel bir şey olsa gerek..takmayın kafanıza..siz .siz olun yeter...önce ben varım diyebilmeniz....gerisi sonra gelir....severek ve hüzünlenerek okudum yazınızı..kutlarım...gül diyarının açan tüm gülleri size gelsin...selam larıma