- 675 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
bir kisim insanlar
(bir kisim insanlar icin)
cizgiyi disari tasirmadan, mutlak bir güven ihtiyacı icinde devam ediyorum hayatima...
safim ben saf... aptalik derecesinde bazen..
ne gerek var sorgulamaya degil mi?
ne de olsa insanlarin hayatinda kurallar, bencillik, sahiplenme icgüdüsü, kiskanclik ve vesaireler var...
mutlak güc onlarda....
ahlak denilen sey tek tarafli ve isine geldigi gibi...
yüzyil gecirsem de bu hayatta, biliyorumki gercek potansiyeline ulasamayacagim aslinda....
her gün her dakika her saniye insanlar taniyoruz..
söyle diyorum kendime ""al iste bir tane daha nasıl da kasiliyor"".
aslinda hepsi ayni bunlarin kimi isin görselliginde kimi ise elde ettigi statüyle caka satar adam oldum sanir....
sen sen! bir baksaniza etrafa! sonra birde aynaya bak!
.....araya karbon kagidi cekilmis gibisiniz....
calisan, calismayan
düsünen, düsünmeyen
zengin, fakir
güzel, cirkin
cesur, korkak
evli, bosanmis...
söyle bir düsünecek olursak insanlarin iyi olan seyleri fazla elestirmezler ama kötü olan seyler icin sürekli konustugunu hemen anlamak mümkün...
mesela ;
calisan insan icin cok sey söylenmez ama ya calismayan icin?????
zengin insan icinde cok sey söylenmez ama ya fakir icin??
güzel icin cok sey söylenmez zaten güzeldir ama ya cirkin icin???
cesur insan icinde cok cesur der gecersiniz ama ya korkak icin bir araba dolusu laf edersiniz demi???
evli kadinlar icin de bir sey söylenmez evglidir evinin hanimidir cünkü, peki ya bosanmis kadinlar icin neler denir ??? bir arkadasi ile bir yerde cay icse laf olur, aksam yanliz disari ciksa laf olur, misafiri gelse laf olur hatta daha neler neler!!!!!!! oysa hic düsündünüzmü o kadin yada erkek neden bosandi !!!!
( ama ne gerek var düsünmeye demi bosanmis insanlar insan müsvettelerine göre acik kapi, cantada keklik tabi ya neden düsünsünlerki demi baska insanlarin yasadiklarina saygi gösterme erdeminin olmadigi insanlardan düsünmek erdemini gerceklestirmelerini istemek beklemek aptallik sanirim )
siniflandiriliyorsunuz....siniflandiriyorsunuz... siniflamada sürünün icindesiniz...
güzellikle, vücutla, gücle, statüyle, parayla onaylanma ihtiyaci icinde kalan zavallilar....
bunlarla herseyi satin alabileceginize inaniyorsunuz, yada karsinizdaki insani sömürme hakkini görüyorsunuz kendinizde...
ne aci ki coguu zaman basariyorsunuz da....
ama koca bir hicsiniz! sifir yani!
bana ne desem cok fazlasiniz....
kralsiniz bu cöplükte, donuk ve bogucusunuz...
kimlikleriniz popüler kültürün, birtakim kabullerin, trendlerin, kurallarin geleneklerin emrinde....
farkli yollardan koca bir hiclik icinde siz...
ben hep ayni bütün ben, bendeki bütünlük icinde kocaman bir hicsiniz...
31.05.2011
icimin tenhalastigi bir yer....