- 834 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Varmı üç kuruşa beş köfte ?
Değerli arkadaşalrım sizlere öncelikle saygı ve selamlarımı sunarak satırlarımı karalıyorum..Bazı nedenlerden dolayı şiir ve öykü ,fıkra ekleyemiyorum..ilerki günlerde inşallah eklemeğe çaşılşacaağım..ve öykümümde devamını zaman buldukça yazmaya çalışacağım..son günlereim getirdiği şartlarla birlikte elimin uzandığı kadar değerli arkadaşlarımın şiir ve yazılarını okumaya çalışıyoum...sizden uzak kaldığım bu günlede bir kaç dostum dan başkası telefonla aramadı .bende öncelikle beni arayıp soran değer veren dostlasrımın şiirlerine öncelik tanıyorum...onun için kimse darılıp güzcenmesin inşallah..değerli dostun biri bi kaç kez mesaj çekmiş hocam sizi şu şiirlerimde görmek istiyorum demiş..ve bir kaç şiirini mesaj sayfama yollamış...o kardeşime ağbeyime öncelikle teşekkür ederim..ama benim şiirlerimie ve yazılarıma gelmiyor bir kaç kez rastladım hep davet ediyor...bir kaç kez okudum şiirlerii baktım halâ benim şiir ve yazılarımda göremediğim halde davet etmeye devam ediyor ..önce bir kişi davet ettiği kişinin bir kaç şiirini yazısını okumazmı? nasıl bir taktik anlamadım rabbena hep bana deniyor ..değerli arkadalşarım size soruyorum varmu üç kuruşa beş köfte nerdeyse bende bileyim..benzerini bir arkadaşım daha yazmış...ona gerekli cevabımı yazdım...sağ olsun bana hak vermiş bir anda sekiz on eserimi okumuş ve yorum yapmış işte böyle olmalı değilmi..değerli dostlarım ben öncelikle telefonla iletişim sağladığım ve ms n de görüştüğüm arkadaşlara gidiyorum ..ne demişler sevene canım feda sevmeyene elveda öyle değilmi...saygılarımla..?
YORUMLAR
Eğer bir şiir gerçekten güzelse ve hak ediyorsa yorum yazılır.
Hatır için kötü bir şiiri övmek ve karşılık beklemek iki yüzlülüğe girer, şiire saygısızlık olur.
Mesajla yorum dilenmek de, sen bana yaz ben de sana yazayım demek de yanlış.
Dost bilip aramıyorlar diye üzüldükleriniz yorum dostlarıdır.
Yorum yazmazsanız dostluk biter size daha önce de yazmıştım .
Bunları kafanıza takmayın bence.
Selam ve Saygımla.
Değerli arkadaşalrım sizlere öncelikle saygı ve selamlarımı sunarak satırlarımı karalıyorum..Bazı nedenlerden dolayı şiir ve öykü ,fıkra ekleyemiyorum..ilerki günlerde inşallah eklemeğe çaşılşacaağım..ve öykümümde devamını zaman buldukça yazmaya çalışacağım..son günlereim getirdiği şartlarla birlikte elimin uandığı kadar değerli arkadaşlarımın şiir ve yazılarını okumaya çalışıyoum...sizden uazk kaldığım bu günlede bir kaç dostum dan başkası telefonla aramadı .bende öncelikle beni arayıp soran değer veren dostlasrımın şiirlerine öncelik tanıyorum...onun ,,,
,,,,,,,,,,,,,,,,
EMEĞİNE KALEMİNE SAĞLIK CANDAN TEBRİK EDERİM SAYGILAR,
COK GÜZELDİ İNANKİ YUREKTEN CANDAN SAYGILAR
HEMŞERİM GUZEL DOST..SAYGILAR DİLERİM,,
BABA SULTANIM,,