- 830 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BU NASIL BİR DÜNYA...!!!
Ne yazmam gerektiğini düşünmeden ,içimden geldiği gibi yazmak istedim aslında..Toplum olarak da,kişisel olarak da hepimiz zor günlerden geçiyoruz..Tabii ki,mutlu azınlıklar hariç..!!Tuzu kuru olanlara değil lafım..Fakat her alanda o kadar adaletsiz işler yapılıyor ki...!!Resmi işlerde olsun,ticarette olsun hatta kişisel ilişkilerde toplumun insana bakış açısı bozulmuş ama biz hep bunu görmezlikten gelerek,daha da ilerlemesine katkıda bulunmuşuz...Bu katkı ister bilerek,isterse bilmeden olsun ama gözardı etmemizle katkıda bulunmuş oluyoruz...Toplumdaki çürümüşlüğün bu kadar yol alması ,ne kadar vahim durumda olduğumuzun kanıtıdır..Gemisini kurtaran kaptanı oynuyor insanlar..Günü kurtarmaya çalışıyorlar ama ya yarın...!!!! Bizim başedemediğimiz çürümüşlüklerle çocuklarımız nasıl başedecek..???Kimsenin kimseye güveni ve saygısı kalmamış,sevgi dostluk zaten mumla aranacak kadar azaldı...Başımızı önümüze alıp düşünmeliyiz bence..Bu bizim vatandaşlık görevimiz ..!!!Atalarımıza ve çocuklarımıza vefa borcumuz...
Seçimlerin yaklaştığı şu günlerde,vatanımızın bağımsızlığı ve saygınlığını kazanması için,başka hiçbir kişisel çıkar gözetmeksizin ,sandık başına geçip,oyumuzu bu kriterlere göre vermeliyiz..Oyumuz namusumuzdur...Hiç bir zaman satılamaz ve alınamaz..’Söz konusu vatansa ,gerisi teferruattır’ sözünü boşuna söylememiş büyük atam...Çok acı tecrübelerle vatanın ne demek olduğunu öğrenmişler...Onun için ,vatanı olmayanın yeri yurdu olmaz....Vatansız millet olmaz..Vatanımızın geçmişte olduğu gibi ,başkalarına peşkeş çekilmesine izin vermeyelim...Oylarımıza ve sandığımıza sahip çıkalım..Çocuklarımızın geleceği için bunları yapmalıyız...
İyi bir yönetimle toplumun yeniden yapılandırılması,çürümüşlüklerin kökten yok edilerek,cumhuriyetin temel ilkelerinin yeniden hayata geçirilmesi için bütün kesimler ,cumhuriyet güçbirliğinde bir araya gelerek ,vatanımızı,çağdaş uygarlık medeniyetine taşımalıdır....
Umutlarımızın çiçekler açarak,yeşermesi dileğiyle,sevgiyle kalın.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.