"EZEL DİZİSİ MİZAHİ VERSİYON 2"
EZEL 2
Ezel lise yıllarında çok çalışkan bir çocuktur.
Ders notlarının hepsi beştir. Hatta rivayetlere göre Devamsızlık günlerinin bile beş olduğu söylenmektedir.
Ezel Ali, Cengiz ve Eyşan’a önceki bölümde verdiği dersten gram zevk almamış ve yeni intikam yolları aramıştır.
Ezel’in intikam alacakları arasına iki kişi daha eklenmiştir.
Ramiz dayı Ezel’in intikam alacağı kişileri üşenmeden listelemiştir.
Ve bu listeye TOP 5 adını vermiştir.
Ramiz dayı TOP 5 listesini sayar; TOP 1 Cengiz, TOP 2 Ali, TOP 3, Eşyan, TOP 4, Serdar ve TOP 5 Tevfik’tir.
Bunun üzerine Ezel Ramiz dayı ya şöyle der ; “ Dayı onlar benim düşmanımda olsa, onlara top demen biraz ayıp kaçar” der.
Gelelim Serdar’ın bu listeye eklenme sebebine… Serdar, Ezel’in Facebook şifresini bir şekilde öğrenmiş Ezel’in arkadaşlarını tek tek Facebook’tan dürtmüş ve Behlül’ün hayranı olmuştur.
Bunun üzerine de Serdar da Ezel’in listesine eklenmiştir.
Ramiz dayı Ezel’den bu beş kişiye de ayrı ayrı oyun oynamasını ister.
Ezel’in ilk oyununun adı Harman dalıdır.
Harman dalı Cengiz’in takıldığı Bar’ın adıdır. Ezel’in amacı kuru fasulye yiyip, bu bara giderek yavaşça salıp suçu Cengiz’in üzerine atıp, Onu rezil etmektir. Ezel bu bara gider.
Ramiz dayı Ezel bara gitmeden anlamlı bir söz söyleyerek Ezel’i gönderir.
Ramiz dayı’nın söylediği söz şudur ; “ Bu gece barda gönlüm hovarda yeğen “ diyerek Ezel’i yollar…
Ezel barın kapısında iki tane güvenlik ile karşılaşır. Bu bara sadece tanıdıklar girmektedir.
Bar güvenlikleri Ezel’e “Yabancıları alamıyoruz” der.
Bunu üzerine Ezel “Ben yabancı değilim, Türküm” diyerek ne kadar kötü bir mizah anlayışı olduğunu gösterir.
Ezel sonunda bir şekilde bara girer. Ve amacına ulaşır.
Bu sırada Ramiz dayı intikam planından vazgeçtiğini ve aradaki sorunun bir dostluk maçı yaparak halledebileceğini söyler.
Ezel ilk başta bu işe olumlu baksa da, daha sonra Facebook tan şeytan dürtmesi sonucunda halı sahada çirkeflik yapmaya karar verir.
Bu iki Ezeli rakip kıç kadar halı sahada karşı karşıya gelirler.
İlk iş olarak Ezel penaltı noktasını kazar. Daha sonrada topu eliyle alır.
Maçın ilk yarısında bunlar olurken, İkinci yarıya
başlarken Ramiz dayı taktik verir.
Ve Ezel’e şöyle der; “Ali’ye pres yap, Eyşan’ı da markaj’a al” der . Bunu üzerine Ezel şöyle der ; “ Dayı ben sapık mıyım da Eyşan’ı markaja alayım” der.
Ezel olayı yanlış anlamıştır. Dayı ikinci taktiğe geçer. Bu sefer de Ezel’e, Cengiz’i tutmasını, Serdar’a pres yapmasını yani basmasını ister. Ezel bu işi de fesatlığa çeker. Ezel’in iÇi fesattır.
Ezel, Cengiz’e tam 10 tane faul yaparak kırmızı kart yer.
Maçın sonucunda ise Ezel kırmızı kar ile yedek kulübesine giderken, Cengiz de Ezel’in yaptığı faullerden sonra sakatlanarak yeşil kart ile
hastaneye gider.
Ezel, maçta kendi takımına haksızlık yapıldığını ve hakem hatalarının olduğunu söyler.
Bunun üzerine Ramiz dayı’yı da alarak arabası olmadığı için federasyona yürürler.
Ezel son iş olarak Serdar’dan intikam almak için kolları sıvar. Çünkü bu intikamdan sonra bulaşığa girecektir.
Ezel, Serdar’ın Facebook şifresini öğrenerek Serdar’ın Facebook ‘un dan
Farmville’sine girerek, Serdar’ın bahçesini talan ederek intikamını alır.