- 2598 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GÜNÜMÜZ AYDIN OLSUN
Taptaze umutlarla, yeni başlayan bir güne günaydınla başlayabilmek ne güzeldir.Hele birde mevsim baharsa ve pırıl pırıl bir güneşle merhaba deniyorsa güne tadına doyum olmaz. Güne günaydınla başlamak alışılası bir şey çokçası fakat, her güne sevgiliyle günaydın diyebilmek başka bir tat, başka bir lezzet elbette. Bu kişinin neşesini yerine getiren ve güne ayrı bir renk katan pozitif bir eylemdir. Ayrıca günün diğer kısmınında bomba gibi geçeceğine bir işarettir.
Tek kelimeyle güne günaydınla başlamak dünyanın en güzel şeylerinden biridir.Sabahın miskinliğini ve dağınıklığını hepsini siler atar. Yerine göre tek güzel bir kelime gününü baştan yazar.Gün içindede yaşama huzur katar. İş arasında bile zaman ayırıp gününün nasıl geçtiğini sorup, selamlaşmak, en önemlisi onun sesini duyabilmek insanın içine ayrı bir neşe ve huzur katar.
Hayatımız zaten bir koşuşturmadan ibaret değilmi. Günlük yapacağımız işler sanki biz doğmadan belirlenmiş ve planlanmış bir şekilde akıp gidiyor. Dünyanın tüm yükü omuzlarımızdaymış gibi, koşuşturma trafik ve gerginlikle başlayan bir günde iş yerine girildiğinde insanın suratı asık oluyor haliyle ve ancak öğlene doğru toparlanabiliyor insan. Bu durumu düzeltebilmemiz için tek yapacağımız iş filmi geri sarıp, yatağımızdan güler bir yüzle uyanmak, evliysek eşimize ve çocuklarımıza günaydın deyip güne pozitif bir enerjiyle başlayabilmemizdir .Evlerimizden çıktığımızda derin bir nefes alıp, yaşadığımıza şükredip, az önce evimizde yaşadığımız mutlu başlangıcı gün içerisinde de diğer insanlarla paylaşıp günümüzü monoton ve sıkıcı olmaktan kurtarabilir en önemlisi iş dönüşündede evimize sitressiz ve mutlu bir şekilde dönebiliriz. Hiç bir zaman unutmayalımki bu yalnız ve yalnız bizim elimizde.
Neden bazı günlerin bir an önce çabuk bitmesini isteriz.Dolu dolu, kana kana yaşamak varken.Bu birazda yaşamımızın monotonlaşmasından kaynaklanıyor.Sabah kalktığında buz gibi suyu vuracaksın yüzüne kalp krizi tadında şok edecek insanı, öyleki dünyaya yeniden geldiğini sanacaksın.
’Keyifler değildir yaşamı değerli yapan.Yaşamdır keyif almayı değerli kılan’
Güne her zaman günaydınla başlamamız ve yaşamdan keyif almamız dileğiyle günaydınlar..
Nevzat KÖKÇAK
21.05.2011
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.