Aşk
Kalbinizi düşünün ; dört odası var, kan pompalıyor,sizi yaşatıyor...
Siz bir kişiyi kalbinizin dört odasına eşit şekilde paylaştırıyorsunuz.
Aşk ; kalbinizdeki dört odayı , dört mevsimdede aynı sıcaklıkta tutabilmektir.
Sonbaharın rüzgarından koruyabilmek , kışın soğuğuna bırakmamak , ilkbaharın güzelliğine
alıştırmamak,yazın sıcaklığında ona hafif ve serin hava sağlayabilmektir.
Birinin sizin gerçek aşkınız olabilmesi için onun ve sizin geçmişinizin olmaması gerekir.
Çünkü aşk nötr olmalıdır , sizin ve onun "biz" olabilmesi için birbirinize saf ve temiz
duygular yüklemeniz gerekir.
Aşk çoğu zaman kaybetmek midir? Gerçek aşkta kaybetmezsin. Adını aşk koyduğunuz
birşey bitiyorsa o zaten aşk değildir.
Yeni doğan bir bebek aşka çok benzer. Sizindir o ve onu siz büyütürsünüz.
Belirli bir yaşa gelir , ya ecelinden ölür yada ikinizden biri öldürür.
Anne olmak zordur , baba olmak zordur ; bir o kadarda güzeldir.
Bebeğin iyi ve sağlıklı büyümesi için nasıl ilgi,alaka,süt... gerekiyorsa
aşkın büyümesi içinde sevgi,güven,mutluluk... gerekir.
Yalnız kötü olan taraf şudur. Aşk bir süre sonra büyümez ,aşk öylece kalır.
Asıl zorluk orada başlar işte. Onu ayakta tutabilmeyi başarabilmeniz gerekir.
Korkacağınız şey de şu olacaktır : Bir gün aşk sizin desteğiniz olmadan ayakta durursa
ne olur?Korkmayın aşk sadık kalandır.Artık o çok büyümüştür ve onu birileriyle paylaşabilmeniz
gerekmektedir. Aşkın insandan farkı burada belli olur. Siz bebeğinizi kimse ile paylaşmak
istemezsiniz ama aşkı zaruriyetten dolayı paylaşırsınız , buna mecbursunuz.
Yapmadığınız takdirde aşk bir başka çifte gider ve sizi yalnız bırakır.
Düşünün tamamen büyümüş bir aşkın yarısını bir başkasına verdiniz ,elinizde yarısı kaldı.
Bu büyük bir fırsattır aslında aşkı yeniden büyütebilmeniz için.
Tekrar emekler, acı çekersiniz , yürümeye başlar ve sonra koşar hızlı hızlı.
Cana can katar , neşeye neşe katar...
Ve sonra ölür mü? Hayır , ölmez. Çünkü insanı aşkın dışında tutandır aşık olan.
Ölür diyenler , size sesleniyorum. Siz karşınızdaki insanı aşk kılarsanız , aşk ölür.
Bir mum yak da önümde erisin , gözlerim gibi.
Sana benden fazla aşık olan gösterildi mi?
Hayâl edip bilmese de gören gözlerim bilir ,
Cânı önüne koyarsın aşkta , söz verildimi.