yaşamın o doyumsuz tadından haz al.....
Ne garip degilmi gercek olan herseyden uzaklasir olmusuz adeta,
Meyvenin, sebzenin sunisi ciktida , sevginin sunisi cikmadimi. Yada cikarlar ugruna yaninda, yakininda sahte golgelerin olmadimi. Peki kariyer hedefleri icin is hayatinizda basamak olarak kullanilmadinizmi.
Uc kurus para ugruna savaslar cikartilmadimi yada bir karis toprak icin kardes kardesi oldurmedimi. Dunyanin en buyuk savaslari menfaat ugruna cikartilmadimi. Daha kucucuk yasata cocuklar dahi igrenc tacizlere maruz kalmadimi..
Gozlerine bakip seviyorum deyip arkanizdan aman sende denmedimi. Hayaller ve hedefler ugruna masum insanlar kullanilmadimi ?
Tum bunlari neden yapiyoruz ? Bu ihtiras , bu hirs , bu sapiklik neden ? Bu ihanetler , bu bencillikler ve sadece kendini dusunmeler neden ? Peki ya yalanci sevdalara ne demeli , bu guvensizlik neden ? Neden sadece cikarlarimiz icin catisiriz yada zitlasiriz ?
Sevgi, saygi , orf adet ve ananelerimizi unutuyoruz. Hep daha fazlasini ister olduk . Doyumsuz ve ac gozlu olduk . Ahlaki degerlerimizi sadece konusur olduk ama uygulamada ise sinifta kaliyoruz. Hep ozenir olduk birilerine . Dunyaya medeniyet kapilarini actik ama batili olmayi medeniyet saydik .
Korkar olduk birbirimizden aska dahi inanmaz olduk . Uzaktan uzaga sevmeleri korkumuzdan yeterli bulduk . Degerli dostluklarin omrunu cepteki parayla olcer olduk. Varsa paran olursun efe yoksa paran olursun kole lafini gercege donusturduk adeta .
duzelmeliyiz ve silkinmeliyiz . Sevgi denen o dereyi icimizdeki o barajda biriktirmemeliyiz . Acalim o barajin kapaklarini aksin yavas yavas aksinki gectigi yerleri yesertsin . Kin, nefret, ihtiras , hirs,bencillik, ihanet, yalan,iftira, bunlari silelim ve sunlari yazalim.
Sevgi,saygi,hosgoru,paylasmak,mutavazi olmak, durustluk , adaletli olmak, esit olmak. din , dil, irk ayrimciligi yapmamak. Ve tabiki ask
Iste bunlari yazalim ve bunlari yasayalim goreceksiniz hersey kendiliginden cozulecektir .
sen en degerli varliksin . varliginin kiymetini bil . yasamanin o doyumsuz tadindan haz al ..
Refik Kubal
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.