- 1891 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Gidenedir en çok sitem
Girden gitmiştir .Yeniden doğuşa.Giden gitmiştir o gökteki en parlak yıldızlara.Gitmiştirde arkasında bıraktığı izleri hala nemli ve pusludur gözlerde.Her köşede her nefeste o vardır.Usul usul gelen ayak sesinde.Belki bir kitabın sayfasına iliştirilmiş küçük bir notta.Belkide...
Sevgiliye mektuplar hiç bitmez halbuki.En sevilene mektuplar içten içe yazdırır kendini.
Ben pek konuşmayı sevmiyorum şu cümlelerden sonra.Aklıma birşey gelmiyor.
Çekilme zamanı huzurdan..
Selam hürmet ile eyvaAllah..
sesim yumuşacık cümleleriyle yüzlerce sayfalık bir destanı özetlemiş sayfasında
okudukça hiç bilmediğim bir renge dolandı ayaklarım ne renkmiş ama bulandım da bulandım acil durum zannedip:)
yanlış alarm mış
e inandık diyelim
muhteşemsin vesselam tekkelime ile
tebriklerim yüreğimdendir
saygılarım gönülden...
HakkınSesi
Yüreğinin en temiz beyazı o yüreğim, canım arkadaşım...
O bembeyaz haliyle için de...
En güzel haliyle...
Böyle siyah birinden haz alabilmişse yüreğin, ne mutlu bana...
Teşekkürümü borç bil...
Allah seni mutlu etsin daim...
Kardeşim, sana hiç "Sen bu işi iyi beceriyorsun, benim adıma şu kıza bir mektup yazsana" diyen oldu mu? Ben olduğundan eminim. Çünkü aşk sözcüklerini eğip büküp harika cisimlere sokuyorsun.
Kutluyorum.
Selamlar.
HakkınSesi
Cenab-ı hak latif bestesini daim yüreğinizde 'Elham' zikri ile başlatıp, makberin mukaddemesinde ferahfeza bir son nasip eylesin..
Saygımla...
Aynur Engindeniz
Bir İran filmi seyrettim TRT 'de .
"Allah Gelecek" adlı.
Bayıldım.
İki küçük çocuk hasta annelerinin iyileşmesi için babaannelerinin "Allah isterse iyileştirir" demesinden etkilenip Allah'a bir mektup yazıyorlar.
Mektup postahanede memurların eline geçiyor.
Postahane müdürü mektubu okuyup ağlayan memurenin elinden alıp mektubu yüksek sesle okuyor.
Ve "Ben yıllardır kendimi inançlı bir insan bilirdim. Bu çocuklar kadar samimi inancım olmadı hiç bir zaman" diyor.
Mektup olan birine,onu alacak birine,ona cevap yazabilecek,okuyacak birine yazılır.
Olmayan birine mektup yazılmaz.
Çocuklar Allah 'a o kadar inanmışlar ki,mektup yazıyorlar.
Filmin sonunda Postahane memurları aralarında para toplayıp annenin kurtulması için çocukların evine ambülans gönderiyorlar. Çocuklar aracı görünce yazdıkları mektubun yerine ulaştığını anlıyorlar.
Hakikatten mektubu aslında alan Allah,değil mi?
O ambülansın gönderilmesi için o postahane çalışanlarını görevli kılan,sebep kılan da o değil mi ?
Aynı duygularla mektubunuzun muhatabının eline geçmesini dilerim,değerli kardeşim.
Aynur Engindeniz
erolabi
Oradan siz Majid Majidi'nin filmlerrrini tavsiye ederim .Haddim olmayarak.,
Bir de Güney Kore filmleri çok güzel oluyor.Aileyle seyredilir sanatsal yönü de kuvvetli.
Selam ve dua ile.
HakkınSesi
Yorumların ile şad ediyorsun şu fakiri...
Müjdeli haberler ile dolu iki dünyan olur inşallah daima...
Saygımla...
HakkınSesi
Allah o canına asalet ve bereket versin daima...
Saygımla....
Çok güzel bir finaldi. Sözcüklerin büyüsünden etkilenmemek elde mi? Kutluyorum emeğini. Selam ve saygılarımla.
HakkınSesi
Hayatınız huzra bansın daima..Allahım sizi korusun..
Saygımla..
HakkınSesi
Rabbim feyizlerini daim canınız da mevcut eylesin efendim..
Saygımla..