- 819 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
12 HAZİRAN 2011 BUGÜN HASAT ZAMANI YARIN ÇOK GEÇ!
Peygamber döneminde ne cami nede cem evi vardı tüm ibadetler ibadet hanelerde yapılırdı alevi sunisi yoktu!
Müslüman olan herkes kurana uygun bir şekilde ibadetini yapardı ibadet bir kültür bir yaşam şekli bir anayasaydı kötülüklerden,kul hakkından uzak durmaktı!
Muaviye nin zorla,ayak oyunlarıyla,yalanlarla halife olmasından sonra kuranda bulunan 500 hadis 5000 bine ulaştı,asıl olan 500 hadis askıya alınarak icat ettiği hadisleri devreye sokmuştur,ibadet hanelerde kendi icadı olan hadisler hupelerde okutularak karşı gelenler din düşmanı olarak ilan edilmiştir!
Yani namusuzluğa,haksızlığa,savaşa karşı duran,kul hakkını savunanlar din düşmanı ilan etti,uymayanlar taşlanarak,yakılarak,idam ederek hücrelere tıkarak cezalandırılmıştır,özellikle ehli beyit taraftarları büyük zulümlere maruz kalmışlardır!
Aleviler bu süreçten sonra muaviyenin himayesindeki bütünibadet hanelerinden uzaklaşarak kendi ibadetlerini yapmak için cem evlerini kurmuşlardır,bu cem evlerine karşıda bir sürü saldırılar ve katliyamlar yapılarak o topraklardan uzaklaştırılma ve sürgün edilmeye maruz kalmışlardır!
Alevilerin camiye gitmemelerinin neden budur!
Bugün hadis sayısı 10.000’e çıkmıştır asıl olan 500 hadis gizlenerek askıya alınmıştır,yaşamını idrak etmek için genel evinde bedenini para karşılığı pazarlayan ,içkisinden tutun tüm kumar oyunlarından,alevi,hıristiyan dinsiz ve tüm yoksullardan toplanan vergiler,bütçesi beş altı bakanın bütçesine eşdeğer olan diyanete pay veriliyor,müslüman olan kul hakkından korkar buna itiraz eder,bu haram parayı kabul etmesi mümkün değildir,aş işi evi olmayanın dini görevini yerine getirmesi mümkün değildir,islamın 5 şartı var kelimeyi şadet getirmeyi katmazsak diğer 4 tanesi paraya ve varlığa dayanmaktadır,bir sözümü hatırlatmak isterim zalimin yalanı mazlumun selamı boldur,selam parayla olsaydı kimse kimseye selam vermez bedava olduğu için görüşmede ayrılmada bile selam verir olduk yani birilerinin tekeline girmiştir eger selam parayla olsaydı mazlum selemdan vazger zalim yalana devam ederdi!
Aklım ereli beri diyanet var yani dini anlatıyor uygulatıyor ve doğru yolda olduğunu söylüyorlar,peki bunca doğruluklara rağmen bu ülkede bir birine güvenen kaldı mı,yalan söylemeyen hırsızlık yapmayan,kul hakkı yemeyen,içki,kumar oynamayan kaldı mı?
Ülkenin %20 si işsiz,ev kiraları asgari ücrete eşdeğer,8 saatlik iş gücü 12,14 saate çıkmış, gençlik umutsuz %98 psikolojik hastalığa yakalanırken din adamları diyanet nerdeydi görev yerindeyse bunca olumsuzluklar bir günde gökten zembille mi indi?
Şimdi itiraf zamanıdır ya diyanet görevini yapmadı ya da din bu!
Şimdi İktidarın diyanete gönderdiği emrettiği kendine göre uyarladığı ayet ve hadisleri cami imamları tarafından okutuluyor kendisi gibi düşünmeyen icat ettiği hadisleri kabul etmeyen kürtleri
Bugüne kadar ne namaz kıldım nede camiye gittim yani söylemlere göre ben bir dinsiz olarak Kürtlerin başlatmış olduğu sivil cuma namazlarına gitmeye karar verdim ilk gittiğim cuma namazında hep barıştan ,.dostluktan,kardeşlikten bahsedildi,kimin hangi sureyi hangi ayeti okuduğu önemli değildi en önemli söylem barıştı,imam azam derki bir ülkede kültüre saldırı var ahiret inanıyorsanız bir insan olarak bu yanlış gidişatın değirmenlerine su taşıyanlardan hakkımı hela etmiyorum,eger hakım varsa zehiri zıkkım olsun ,40 yıl bu ülkeye vergi verdim halada veriyorum ,50 yaşındayım diyanetin bana faydası olmadığı gibi bu güne kadar hep düşman ilan edildim,sizin bende hakkınız varsa banada zehir zıkkım olsun!
NOT:Çocuklarımızın geleceği için,alevi toplumunda toplum kurallarına uymayanlar,ihlal edenler düşük ilan edilirdi,kimse konuşmazdı ,komşu ilşkilerini koparırdı ne zaman suçunu kabul edip verilecek cezaya razı olana dek,bugün ben sosyalistim ben solcuyum,emekten,barıştan yanayım diyenler bu boloğa katılmadan devrim ve sosyalizimden bahsedemez bu biloğu desteklemeyen karşı duran yani devrimi barışı savunduğunu vurgulayanlar düşkündür,suçludur,zalim zulumünü işlerken ak eller suçsuz değildir!Bugün bayram,düğün hasat zamanıdır,afat gelmeden hasatı toplamada yanımda olmazsan,ellini elime verip yan yana yürümezsen,afattan sonra kınayı nerene yakarsan yak! ....
Aşur ŞAHİN
11.05.2011
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.