- 1224 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Candır Canandır Cumhuriyet [ 87. Yılında Cumhuriyet Gençleri ]
Cumhuriyetimizin 87. Yılını kutlayacağımız bugünlerde vatanımıza ve bağımsızlığımıza daha güçlü ellerle tutunmalıyız.
Bir tarihe ve bir millete mal olmuş olan " Cumhuriyet " için neler yapmalıyız?
Bunları tartışarak ülkemizi aydınlık yarınlara götürmemiz gereklidir.
Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK ve silah arkadaşlarının bu ülke için neler yaptığını göz önüne alarak bir kez düşünmeliyiz.
"Görevimiz onu anlamak ve eserlerini korumaktır" sözüyle eserlerinden biri olan Cumhuriyeti ve Türkiye’yi muasır medeniyetler seviyesine çıkarmamız gereklidir.
Karanlık geçmişleri aydınlığa çevirdiğimiz bugünlerde birlik ve beraberliğimizi korumalı ve tek yürek halinde hedefimize yoğunlaşmalıyız.
Cumhuriyet Gençleri olarak Atam her daim izindeyiz.
Medeniyetler beşiği olan Anadolu’yu korumak ve geliştirmek için "Cumhuriyet Gençleri" iş başındadır.
"Türklük, medeniyetler beşiği Anadolu’da dik durabilmektir."
Bin yıllık geçmişi bulunan Anadolu, Türkler haricinde birçok uygarlığa medeniyetlik yapmıştır.
600 yıllık geçmişi ve adaletiyle Osmanlı Devleti Anadolu’ya hakim olmuştur.
Son vatan parçası olan Anadolu’da ise Türkiye Cumhuriyeti’nin temelleri atılmıştır.
Kendi milletinin vatan aşkı, imanı ve azmiyle kazanılan bu ülke edebiyen yaşayacaktır.
Bunu gerçekleştirecek olan "Cumhuriyet Gençleri"dir.
Gün bugündür, gün zafer günüdür, Gün Cumhuriyetin, Türkiye’nin günüdür...
Ne mutlu Türk’üm diyene! Ne mutlu bu ülke için canlarını verenlere...
Aziz Şehitlerimizin ve Büyük Atatürk’ün Ruhu Şad Olsun...
29 Ekim Cumhuriyet Bayramımız Kutlu Olsun...
<3 Tayfun Şahintepe <3
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.