- 604 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
EMİNE USTA İLE ENGELLİLER HAFTASI / Hikmet OKUYAR
Engelliler Haftası, 10-16 Mayıs 2011 tarihleri arasında bir kez daha kutlanacak.
Günlerdir bu konuda çalışma yapıyoruz.
Engelliler ile irtibatlı tüm kuruluşlar; haftayı en üst seviyede değerlendirerek üyelerini ve konularını yapılanlarla yapılacaklarla kıyaslıyarak yeniden daha geliştirilmiş bir sonuç bildirisi hazırlamalı.
’Asla yeterli göremeyiz ama .. ’ diyerek başlatılan cümleleri; acıtıcı sivri uçlu ifadelerle güçlendirip kime değerse değsin kime dokunursa dokunsun düşünceleriyle ortalığa savurmamalı..
Engelliler adına gerek Ankara’da gerekse yerel yönetimlerde çok önemli gayretler sarfediliyor.
Sivil toplum örgütlerinin duyarlı girişimleri ile fevkalade güzel sonuçlar
alınıyor.
Bizler, ilgi alanımızdaki aşık, ozan, şair, şiir yorumcusu, saz ve ses sanatçısı engelli dostlarımız ile görüşüp konuşurken; engellilerin üretime katkı sağlaması ve istihdamı konusunu önemle işliyoruz.
Özel yetenekli engellilerin; kaset, cd, albüm, kitap yayını, müzik aleti, akülü araba, pazar yeri ve barınak ihtiyaçlarının duyarlılıkla değerlendirilip; acil çözümlerle neticelendirilmesini istiyoruz..
Uygun ortamlarda..
Bir de Giresunlu Ressam Şair Emine Usta imzalı Sabahsız Gecenin Türküsü isimli eserini daha çok okunsun bestelensin seslendirilsin diye engelli saz ve ses sanatçılarından duyarlı kültür sanat öncülerinden daha çok ilgi beklerken; yayınlanmayı bekliyen Giresunlu Ressam Şair Emine U s t a şiirlerinin bir an önce yayılanarak şiir dünyasına kazandırılmasını diliyoruz.
Emine Usta imzalı Sabahsız Gecenin Türküsü duyarlılığında..
=
.........SABAHSIZ GECENİN TÜRKÜSÜ
Hayat kavgasında ömür sürdüren,
Dikenli bahçede Şebingül deren,
Umuda sarılıp gamı öldüren..
Sabahsız gecenin türküsüyüz biz.
Gündüzü unutup geceden içen,
Aşılmaz engeli korkusuz geçen,
Karanlık içinden sevinçler biçen..
Sabahsız gecenin türküsüyüz biz.
Bitimsiz hazanda yolunu çizen,
Çözümsüz düğümü sevgiyle çözen,
Var olmak adına ufukda gezen..
Sabahsız gecenin türküsüyüz biz
Mehtapsız geceye ay olur yüzü,
Bal damlar dilinden tatlıdır sözü,
Kimseyi incitmez doğrudur özü..
Sabahsız gecenin türküsüyüz biz.
Kederin yerine mutluluk koyan,
Yaşamın zevkini içinde duyan,
Ortak paydaların şartına uyan..
Sabahsız gecenin türküsüyüz biz.
Sabahsız gecenin türküsüyüz biz,
Gönül pınarından sevgi içeriz.
Bütün zorlukları aşar geçeriz..
Sabahsız gecenin türküsüyüz biz.
GİRESUNLU RESSAM ŞAİR EMİNE USTA
Netice itibariyle, 2011 Engelliler Haftası içinde aktiviteleri yakından takip edip konuları duyarlılıkla değerlendirirken Giresunlu Ressam Şair Emine Usta imzalı bu bestelik eser ile klip kaset beste müzik yapmak için ilgilenenlerin mutlaka eser sahibi ile görüşmeleri ve yetki almaları gerekmektedir.
Hikmet OKUYAR
Şüsiyad Başkanı