- 984 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İslamı yanlış tanıyanlara ve yanlış tanıtanlara sözlerim
yurdumuzda veya dünyanin herhangi bir yerinde cana kastedenleri
maddi çikar için islami kullanmaya çalisanlara sözüm
dünyada eylem yapan taliban hizbullah el kaide gibi örgütleri sanki müslüman gibi
ya da bütün müslümanlar bu sekilde gibi gösterenlere sözüm
bunlarin yaptiklarinin müslümanlikla alakasi yok.
el kaide amerikanin uydurdugu bir seydir.
iranda yasayanlarin mezhebide bizim 4 mezhebin disindadir.
el kaide ve taliban ın bizimle hiçbir ortak özellikleri yoktur islami yasamak konusunda
.irandaki devrim kanunlarini arabistandaki krallik kanunlarini sanki islam emri gibi göstermeye çalisanlara sözüm
islam derki : bir masum insanı öldüren bütün insanligi öldürmüs gibidir.
**************************
bugün bizi iran veya arabistan yapmaya çalisiyorlar diyen saskinlara sözüm
islam dini bir kavme inmis bir din degildir
islam bütün insanliga inmis bir dindir.
***********
örtünmenin adabi KURAN da belirtilmistir.
kimse kara çarsaf sanki temel örtünme biçimi gibi göstermeye çalismasin
isteyen tülbent örter isteyen türban örter isteyen çarsaf örter. ne renk ne baglanis sekli konusunda kimse bir kural koyamaz.
meselenin özü kapatilmasi gereken yerlerin kapatilmasidir.
rusyadaki bir insan müslüman olunca arabistanda kara çarsaf giyiyorlar diye o da giymek zorunda degil
peygamberimiz (S.A.V ) : dini zorlastirmayin kolaylastirin buyurmustur.
**********************
islamiyeti geri kalmislik olarak göstermek isteyen zavallilara sözüm
peygamberimiz (S.A.V ) : ilim çin de olsa bile gidip aliniz buyurmustur.
h.z ali ( K.V ) : bana bir harf ögretenin 40 yil kölesi olurum demistir
ilk inan vahiy oku : yaratan rabbinin adiyla oku
son 150 yildir ittihat çilar ve jön türkler yüzünden bilimle ugrasilamamis bilimde geri kalinmasinin sebebi islam degildir.
islamin yetistirdigi alimlerin bilgileri bugün her yerde kullanilmaktadir.
mimar sinan cebir ibni sina piri reis havan topunun mucidi fatih sultan mehmet daha sayilamayacak kadar tarihe yön veren müslüman vardir.
**************************
bugün her sözlerinde gericilik irtica seriat diyerek bu sözlerin anlamini tam bilmeyen halkimizi kandirmaya çalisiyorlar. yigitçe söyleyin irtica nedir?
seriattan kastiniz ne?
kim gericidir?
************
ben gericiligin tarifini yapayim : darwin gibi bir zavallinin uydurdugu bir teorinin pesine takilanlar gericidir.
demokrasiyi içine sindiremeyen kendi düsüncelerine uymayanlara baski yapan herkesi tek tip insan yetistirmeye adayanlar gericidir
********
seriat hukuk demektir : hangi hukuk için kahrolsun seriat diyorsunuz ?
**********
dünyada hangi millet geri gitmis bilmem bizi hep irtica diyerek korkutuyorlar. bir örnek versinlerde bilelim.
irtica ile ne kastedildigini açiklayacak bir vatandas bekliyorum
****************
üretmek konusunda beyin yetmezligi olanlarin tek yapabildigi korku üretmektir. 70 yildir korku disinda birsey üretemediler. ne ekonomi ne teknoloji konusunda bir fikir gelistiremediler. yapmak istedikleri herseyi ATATÜRK böyle isterdi gibi lanse ettiler. sevmedikleri bir önderin arkasina saklanarak siyaset yapmayi tercih ettiler.halkin oylariyla gelmis bir iktidari seçimle yenemeyince askeri darbe yapmaya kiskirtip basbakan astiranlarin neresi demokrat ? darbe tarihi olan 27 mayisi bize yillarca bayram olarak yutturanlarin neresi demokrat ? ATATÜRK ün zamaninda ülkeden kaçan moskova usaklarini kahraman yapanlar dogu perinçek gibi hainlerle bile bir araya gelenler bize islamdan ve vatanseverlikten bahsetmesin gülünç oluyorlar. övünç dolu tarihimizi kahraman sahsiyetlerimizi bize hain olarak tanitip baska milletlerin medeniyet anlayisina hayran olan günümüz jön türkleri medeniyeti konçerto dinlemek bilmem kimin operasini seyretmek saniyorlar. bir arkalarina dönüp baksalar gerçegi görecekler. hayrani olduklari batinin ikiyüzlülügünü görmek istemiyorlar. daha 80 yil öncesine kadar kadini seytan olarak gören batinin yaptigi mezalimleri katliamlari soykirimlari ve hala yapmakta olduklarini neden görmek istemiyorlar ? amerikanin oldugu yerlere bir bakin : iraq afganistan pakistan neden kan gölü ? cezayirde seçim kazanan partiyi iktidara getirmemek için iç savas baslatan fransami demokrat ve ilerici ? ortadogunun göbegine israili kurdurup bugün devlet terörü uygulamasina seyirci kalan batimi ilerici ? yüzyillar boyunca üzerimize haçli seferleri düzenleyen batinin hayrani budalalar size sesleniyorum titreyin ve kendinize gelin.
islami asagilamayi birakin.
batida bir papazin kiydigi nikaha kim söz edebilir ? ama siz bir müslüman dini nikah kiysa demediginizi birakmazsiniz. dini nikah bile demezsiniz imam nikahi dersiniz. batida papaz kiyinca papaz nikahimi diyorlar ?
10 kisi bir evde bir araya gelince dini sohbet yapsalar ayin yapiyor diye sikayet edenler bedri baykamin kadinlara yaptirdigi çamur güresini kenan evrenin çizdigi anadan üryan resimleri bize sanat diye yutturmaya çalisirsiniz. ATATÜRK ün hastalandigi yil batidan isal ettiginiz lailkligi bile elinize yüzünüze bulastirdiniz. sanki cumhuriyetle beraber var olan bir sey gibi tanittiniz. fransadan çalarkende eksik çaldiniz. laik devlet dinle arasina mesafe koymus bir devlettir.din devlete karismaz devlet dine karismaz peki gerçek böylemi ? hangi laik devlette görülmüstür devletin din adami yetistirip maasini ödedigi? laiklik bütün dinlere esit uzaklikta olmayi gerektirmiyormu ? öyleyse neden sadece sünni din adami yetistirilip maasini devlet ödüyor
YORUMLAR
Dîn'imizi öcü gibi gösterip insanları irtica ile korkutanlara ne kadar kızıyorsam, Dîn'imizi çıkarları uğruna kullananlara iki katı kızıyorum.
Artık Dîn üzerinden siyaset bir kenara bırakılmalı.
Selam ve Sevgimle.
wolfs son
teşekkür ederim aydınlatıcı yorumunuza