- 541 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
PERGEL....KÖSTEBEK.
Aranılanı aramak bir gerçek değildir.Siyasetci bir muhalifi arar aslında,çocuk oyuncağını kırarak yeni oyuncağa kavuşması gibi,Sevgili sevgiyi değil güzel olanı araması bundandır sözlerle bunu inkar etsede bir gerçek yatar içinde.Karanlık tünelin içinden çıkacak elinde asası ile kurtarıcısını arar insan,Güçlü olanı onun yanında olanı arar ,sahiplenmek o kadar zor olduğunu birdiği.Yılların tercübesi ile saklanır tüm giz ve sırlar kitap halıne getirilir bir sonraki hizmetkarlarına verilmesi için,Sırlar saklanmak için değil,gün geldiğinde acıga çıkarmak için saklanması bundandır.Şeytanın hizmetkarlığıda denİle bilinır kralın soytarısı gibi.Hizmetkarlar tek aramayan kişilerdir,onlar güç ne derse ona tabi olan kişilerdir,her yerde ve her zaman diliminde varlıklarını sürdürenlerdir,bazen adam satmaları kendi çıkarlarını korumalarının güçün savunuculuğu yapmalarının sebebidir,Güç,sevgi,görünmezlik üçlüsü tüm yaşamda bir kural koyma ve o karanlık tünelin içinden çıkacak olanı insanlara kabul ettırme çabasıdır .Bu üçlü kendi arasında kavgaları olsada yenilmezlik için birbirlerine sahip çıkma dürtüsü hakimdir.Ölümler olacaktır derin kuyularda kaybolan ,dalgaların durduğu yerlerde.Tapınakların kapıları açılıncaya kadar ve zafer ne sevginin ne görünmezliğin olacaktır.Güç tek başına kalana kadar yeni sevgi ve görünmez hizmetkarlar atayana kadar.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.