- 3140 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Hasret Mektubu...
Kaç bahar geçti gözümün nuru canım efendim, gözlerim yollarda kaldı. Hala yolunuzu hasretle beklerim, geleceğiniz günün hayalini kurarım. Ah efendim bendeki bu hasret canıma tak etti. Size olan özlemimim okyanusları geçti, dağları devirdi.
Ne Ferhat’ ın Şirin’ i olabilirim, nede Mecnun’ un Leyla’ sı. Ben sadece sizi derinden seven, sizin hasretinizle cayır cayır yanan aşığınızım. Sizin yokluğunuzdan nicedir yazlarım kışa döndü, gözlerim yağmur misali hep akar oldu. Ben koskoca okyanusda bir damla oldum. Akıttıkça gözümdeki yaşı çoğaldım çoğaldım, şelalelere döktüm, oda dayanamadı nehirlere akıttı, nehirlerde coştu taştı, denizlerle buluştu. Onlar bile en sonunda okyanusa kavuştu orda kaldım sığındım, derdimi onlara anlattım, su misali . Şimdi onlar sevginin en yerinde suyla aşk hasret giderirler. Ya ben ?.
Gel artık canım efendim , evimin direği , hasret rüzgarımın sebebi , aşkımın yangını, yeter bekletme beni. Çileli günlerim son bulsun, bu tende sende can bulsun. Bulsun ki seninle bedenlerimiz örtünsün , aşk şarabını birlikte içip, artık hasretimiz son bulsun ...
YORUMLAR
:(
Duysun ve gelsin temennilerimle..varıp gidiyorum......................
sevgiler gönlü güzele..va daimi aşk/ı hissedenlere
mutluluk rüyası
mutluluk rüyası
Günaydın diyerek başlamak istiyorum.
İnşallah bu aydınlık günde dualarınız kabul olur.
Sevgilerimle