- 711 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
... Yazısına Yorum Yap
"..." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
15 Nisan 2011 Cuma 14:55:15
Çok üzülür insan gidenin ardından..Halbu ki acı tıpkı yağmur sonrası açan güneş gibidir.Bir yolcu gider başka bir yolcu gelir.Sen daimi hancı oluşunla beklersin..
Tebriklerimle.
HakkınSesi
@hakkinsesi
Hancı da yürek,hayhay çekip çekip gidebilen de,sonsuza dek bekleyen de...Giden ölmüşse,gülümsemek lazım yine de;yok hala yaşayabiliyorsa giden,gideceğinden utanmalı belki de bir ömür sessizce...
Saygılar,teşekkür ederim...
Saygılar,teşekkür ederim...
Ülviye Yaldızlıı
@ulviye-yaldizlii
Giden utanmıyorsa..giden geride bıraktığını düşünmüyorsa.gidenin yüreği var diyemeyiz.Hancı sever ve bekler.Acılarda çeker çekmez değildir.Ama onun sevgisine layık olan gün gelir hanın kapısını çalar.
Hancı bur duruma ne der..Nasıl karşılar.Bir önce giden gibi olacağını düşünüp daha telkinle yaklaşır..Belki alır kabul eder .Belki hiç almaz gönül ocağına
Hancı bur duruma ne der..Nasıl karşılar.Bir önce giden gibi olacağını düşünüp daha telkinle yaklaşır..Belki alır kabul eder .Belki hiç almaz gönül ocağına
15 Nisan 2011 Cuma 11:31:42
anlatamamanın kurgusuna ayakkabısının içine taş girdiği an çabalayan çocuk gibi yaslar yüreğini bazen kaybeden aşk...
belki de kabuğuna k/an damlayan sızılarda bekliyordur sevdanın diğer yarısı...
belki de çığlığına gömdüğü sessizliğini emziriyordur gecenin hüzünlü göğsünde...
belki de...
kutladım...
HakkınSesi
@hakkinsesi
Hüznün emzirdiği bir sabah mutlu olmanın gayretine gark olmak için ilk önce taşı çıkartmadan da ayakkabısından,yürümeye cesaret edebilmelidir seven...
Teşekkürler ablacım...Güzel günleriniz olsun...
Teşekkürler ablacım...Güzel günleriniz olsun...