- 5627 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
hasretle beklenen sevgiliye
Birgünü daha yalnız geçiriyorum.Gece yine derinden etkilemek de gözlerimi.Ne gün diye ne gece gece diye yaşanıyor saatlerimde.Öylece geçiyor zaman istenmemezlikde.Hani sen yoksun ya içim buruk anlamı yok baharın.Güneşin sıcaklığını hissedemiyorum artık sen yokken sevdiğim.
Bir gece daha geçiriyorum sensiz can özüm.Senden uzak sevkatinden uzak yalnızlığın karanlığında hazin bir bahçede tek başımayım gözbebeğim,bekliyorum yece gelmeni sevdiğim.Aydınlığa ulaşmayı karanlığımın seninle aydınlanmasını bekliyorum ömrüm.
Geçse de günler gelsen aydınlığıma karanlık aydınlığa dönüşse de sevincim sevinç olsa gülüşlerim gülüş canımın canı.
Bekliyorum seni yokluğunda seninle senin sevginle.Seni beklemek beklerken çok özlemek özlerken hasretini kendimce dile getirmek sana ulaşamadığım zamanlarda kağıtlara dökmek içimi hepsi birbirinden güzel sevdiğim.Sen yoksun o zor sadece sen olmadığın için mutsuzum bitek can özüm.
Ama grurluyum varlığım.SENİ ÖZLEMEK BİLE GÜZEL.Seni sevmek gibi birşey.
görmeyince tükenir sevgi derler ben seni görmediğimde hasretim özlemim daha da artıyo geleceğin günün hayali sevinci yokluğunun brukluğu hepsi bir yerde toplanıyor.Hazin oluyor herşeyiyle ama sonra umut doluyo içime gelicek benim gözbebeğim aylr sonra gelicek allahın izniyle geliek varlığım böyle avunmaktayım.ağlayarak gülerek içten gülmeyerek mutlu gerçekten mutlu olmayarak sevinçli ama sevinci yaşamayarak yaşıyorum bugünü yarını bitanem.
sen gelene kadar değişmeyecek tek gerçek bu benliğim.
Biliyo musun alışamadım hiç yokluğuna dünyam hani bazen sen yanımdayken sıkıntımda bana abi baba gibi gelirdin ya bak şimdi mutlu değilim sevkatim yok sana muhtacım sen yoksun ömrüm.Yüreğin yanımda ama tesellim yok canım yok sevdiğim yok.Biliyomusun bitanem çok zormuş su askerlik askerlik de çekilen eziyetler,çok zormuş ya ömrüm :((
Yaşamak ama nasıl yaşamak,gün geçirmek adı takvimlerde peki ya benim şu küçük yüreğim sevdam söylesene o nasıl geçiricek nasıl dayanıcak aylarca yokluğuna can özüm.Mecburuz dimi dünyam mecburuz.neyapalım olsun vatan borcu bu :(
Şimdi bir kere daha aylarca yokluğun geldi aklıma gözbebeğim.Çok zorlanıyorum biliyo usun çok zorlanıyorum.Şu sol yanımda öyle bi burukluk var ki sızı çok derin acıtıyo be sevdiğim yokluğun.
Ufak bi bebek annesi olmadan nasıl yapamıyosa ben sensiz üzgünüm varlığım.bu günlerde geçicek ama sevdiğim sana kavuşucam rabbimin izni ile gözbebeğim.
her ne olursa olsun bu zamanda daha çok derinden yaşıyorum seni.uzaklık yokeder sevgiyi diyolar ya ben seni daha çok seviyorum.Uzaklık sevgimi almıyo beni sana kenetliyo sana bağlıyo.Özlemim aartıyo sevgim hasretim özlemim her geçen gün dağ oluyo
Ne kadar zor gün olur sa olsun SENİ ÖZLEMEK BİLE GÜZEL SEVDİĞİM...
BU GÜZEL DUYGU HERŞEYE DEĞER VARLIĞIM.
iyi ki varsınve rabbime emanetsin can özüm...
SENİ ÇOK SENİ SENDEN ÇOK SEVİYORUM ÖMRÜMMM.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.