- 1508 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
ANLAŞILMAZ HAYAT
Elindeki bahar desenli süt fincanını tutuş şekli ,adımlar O genleri taşınmış hücrelerinde yenileniyor her defasında galiba şu damarlarındaki asalet ile kanı.
Birde kendime baktım,gülüyordum halime ben mi ?sınırları olmayan çizgileri sadece bana ait bir dünyada varlığı da zamanında yaşamış biri olarak aldırmıyordum pek etrafıma.
Şiirler ,şarkılar , ,hatta dün aldığım eşofmanın rengine kadar yansıyor takii seni ikaz eden biri olana kadar..o ikaz edenin gözleri de aslında gencecik,körpecik,yüzlere dakikalarca alık alık bakar ..
İşte böyle hayat işte kahkahalar atıyorum bazen halimize,bir gerçek var ki şu ruhlar galiba sadece ölümsüz olanlar ..
Bir yazı yazar bazen ,şiirleri deli dolu sevdalı kimileri ,ayrılıklar var içinde sevdaları gizli ,yada yaşayamadığı bir hayat içinde basılı tuzunda yaprak gibi,akıttığı duyguları okuduğunda birileri eyvah!der bu kadın yoldan çıkmış belli,ön yargılar uzanır en kirinde islenir soba kurumu siyahında elleri
..
Niye mi ?biz insanız evliliğimiz aile birlikteliğimiz olacaktır,olamalı da,legal olmayan tüm ilişkiler basitleşir ,bize kutsal olsa da insanlar değerleriyle ,sözleriyle basitleştirirler..
Ama öyle şeyler yaşanıyorki artık günümüzde insanlar günü birlik olmuş hayat şartlarımı ekonomik kriz bir dolu nedenler kadınlar evlimi,değil mi,genç mi,yaşlı mı demeden bir serüvenin içinde buluyorlar kendilerini yaşlı adam gençliğini arıyor körpecik kız..
Oluk oluk bir hazır paranın derdinde,tam tersi de olabiliyorken genç adam yaşlı zengin kadın nasıl bir şey kimbilir?sana ne der belki de hayat kendine yazar gerçekleri insanların özelinden bana ne?Başkalarından bana ne?ben sadece kendimi yargılar kendimi sınarım ve de bu olmalı yaşam...
SALİHA HANIM
KAYIP SAYFALAR
YAZARI: BİNAY KAN
SALİHA =KURGU
ÇOK KARDEŞLİ BİR KADIN