- 1014 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
KANİNS'ler... (KAN)serli (İNS)anlar...
Ancak dahil olduğunuzda farkına varabileceğiniz, bir ırk var aslında.Japonların tıpkı ikizleri kadar birbirlerine benzediği gibi.KANİNS’ ler.Bizler yani; KANserli İNSanlar,kemoterapinin peçesinde güngeçtikçe birbirimizin ikizi gibi oluyoruz, dahil olduğumuz ırktan yavaş yavaş ayrılıyoruz sanki.Saçsız, kaşşız,kirpiksiz ve sonunda ifadesiz bakışlarla yeni bir ırk doğuyor zamanla.İstesekte duygumuzu katamadığımız, taaa içine baksakta tanıdık gözlerin, kendimizi bir türlü hatırlatamadığımız yabancı bakışlarla ayrılıyor diğer tüm ırklardan.Ne kadar mücadele etsekte, ne kadar dirensekte, öğrendim ki; bu hastalığın ve tedavinin sonuçlarını belli bir yere kadar kamufle edebiliyor KANİNS’ler...
Ne kadar dönemsel bir ırk olsa da, ne kadar görünümleri değişse de, ruhları hep aynı KANİNS’lerin...Sevmek ve sevilmekle ilgili hiç problemleri yok...Hatta her zamankinden daha çok sevmeye, sevilmeye, aranmaya ve ziyaret edilmeye ihtiyaç duyuyorlar o kadar...Hissetmek istedikleri en eşsiz duygu " ÖZEN"...Tarifi mümkün olmayan bir güç alıyorlar bu "ÖZEN" hissinden.Az uyuyp, çooook fazla düşünüyor KANİNS’ler...Yüzleri hep gülmese de, aslında yürekleri hep gülme derdinde...İğneden, serumdan nefret ediyorlar...Hastane koridorları katlanamadıkları mekanların en başında geliyor...Haa, birde KANİNS’ler; hastalıklarını bulaşıcı zannedenlere asla tahammül edemiyorlar...
YORUMLAR
İnsan bedeni birçok konuda savunmasızdır. Bu nedenle, el de olmayan, önlenemeyen bazı durumlara maruz kalabiliyor. Keşke olmasaydı denilebilir ama bunun utanılacak, saklanacak bir tarafı yok ki, olmamalı da.. Asıl kanser nedir dersek, insanların ruhundaki kanserdir.. korkulacak olan da budur zaten. Günümüz de tıp oldukça ileri aşamalar kaydetti. Özellikle de ülkemizde, birçok kuruluş kendi imkanları ötesinde, Amerikadaki kuruluşlarla da online bağlantılar kurup ortak çözümler üretiyorlar ve uyguluyorlar..İnsanı insan yapan, değerli kılan, saçı başı, kaşı gözü değil. İnsanı insan yapan; kendine biçtiği değerdir.. Ne kadar değer biçmişse o kadar sevgi saygı bulur karşısında..Herşeyin gönlünüzce olması dileğiyle. Sevgi ve saygılar gönderiyorum..
(( Seçil Nimet ))
Sevgi ve saygılarınız kabulümdür...Teşekkürler yorumunuza...
Bedevi_
Çok anlamlı bir yazı. Fazla ne diyeceğimi bilemedim. Sustum.
Sevgiler.
(( Seçil Nimet ))
Sevdiğim bir rallici vardı.Onun yarışlarını takip ederdim çoğu zaman.Sonra bir gün Kaninslerin arasına katıldığını okudum gazetede.Bir kaç hafta sonra da saçlar gitmiş,kirpkikler gitmiş,zayıflamış ve gerçek bir kanins olmuştu.
Ama o farklıydı.Ben Kaninslikten bıktım kendi ırkıma döneceğim dedi.Ve döndü de.En son dünyanın bir ucunu geziyordu şimdi nereyi geziyor bilmiyorum.
Size bir şiir sözüm var.Bu gece eve çok geç geldim de duygularımla başbaşa kalamadım.Şimdi siz Kanins'siniz ama bu belli bir süre için.Çünkü şu gülen gözlere bakınca benim rallici gibi Kaninslikten çabuk bıkacağınızı düşünüyorum.
Yazı dilininiz de çok iyi bu arada.Dikkat etmedim değil...
Sevgiyle dost...
(( Seçil Nimet ))
(( Seçil Nimet ))
Kaninslerin en güzeliydi amcazadem, çok küçüktüm o aralar. Bu aralar halazadem de kaninslere katılmış. Yarın ziyaretine gideceğim inşaallah. Ben saçlarınızı kaşlarınızı değil ama gülen yüzlerini seviyorum. Lütfen iyi bakın kendinize. Sahi biliyor musunuz en çok da evlerin küçükleri dua eder uyumadan önce iyi olun artık diye.
Çok güzel anlatmışsınız, neyin gerektiğini ve neyin gerekmediğini. Sevgimle...